فیلم هایی از کوهنوردان گمشده در اشترانکوه/ 6 جسد  پیدا شد + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 6.62M | مدت زمان ویدیو: 00:00:53

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، روز 14 آذر ماه امسال یک گروه 15 نفری که 2 زن و 13 مرد بودند برای صعود به ارتفاعات اشترانکوه حرکت خود را آغاز کردند که در در ابتدا 3 تن از آنها به عنوان پشتیبان در وروردی ارتفاعات استقرار کرده و 12 کوهنورد دیگر برای صعود به مسیر ادامه دادند.
کوهنوردان پس از صعود ارتفاعات در مسیر بازگشت بودند که دچار طوفان، برف و بوران می شوند و همین باعث می شود تا آنها مسیر خود را گم کنند و این در حالی بود که سازمان هواشناسی Meteorology هشدارهایی را برای این طوفان و بوران به کوهنوردان اعلام کرده بود.


کوهنوردان روز جمعه 17 آذر ماه در مسیر بودند که ساعت 6 صبح این گروه گرفتار بهمن می شوند و همین کافی بود تا تیم های هلال احمر و امدادی برای نجات این کوهنوردان وارد عمل شوند.
تیم های امدادی در همان بررسی های ابتدایی موفق شدند جسد یکی از کوهنوردان که علیرضا عامری 22 ساله است را پیدا کنند و تلاش برای دیگر اعضای گروه ادامه داشت تا اینکه بالگردهای تیم های گروه نجات و هلال احمر موفق به پیدا کردن 6 کوهنورد به نام های اسامی  امیر تقی زاده، محمود فرنوش فر، حسن موسوی، سروش قادری، محسن اشرفی، سید رضا وحیدی که با فاصله زیادی از هم در کوه قرار داشتند را نجات دادند.


عملیات برای پیدا کردند 8 مفقود که علی حسینی، امان‌الله جوکار، ناصر اکبری، مرتضی غلامپور، اکرم حقانی، مهشید جوان‌محمدی، علی قاسم‌زاده، مجید زاده تراب نام دارند کلید زده شد که عصر جمعه جسد 2 تن از کوهنوردهای گم شده پیدا شد و به خاطر تاریکی هوا عملیات جستجو مدتی متوقف شد تا اینکه از صبح امروز گروه های عملیاتی و کوهنوردی برای پیدا کردن دیگر اعضای گروه در تیم های مختلف دست به کار شدند.


از صبح امروز تیم های امدادی و هلال احمر جسد 4 کوهنورد دیگر در محل وقوع این حادثه Incident هولناک در ارتفاعات اشترانکوه پیدا شد.
بنا به این گزارش، عملیات جستجو برای پیدا کردن دو مفقودی دیگر این حادثه کوهنوردی ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز شبانه بازیگر نقش اول به بازیگر زن / بارها به سراغم آمد و مرا ..! + عکس

انتقام وحشتناک از مرد شیطان صفت و دختر مجردش + عکس

12 ساله بودم که عاشق پسر دایی ام شدم و..! / همسایه ها به دادم رسیدند

پیشنهاد شرم آور مادر اهورا به قاتل پسرش + عکس

معمای مرگ خانم معلم و دختر دانشجوی پزشکی اش / دادستان اردبیل خبر داد

آزار وحشیانه شرین 3 ساله / پرونده تلخ دیگری از سرنوشت بچه طلاق + عکس

سرنوشت نامعلوم کوهنوردان مشهدی‌در‌آلپ ‌ایران + عکس 2 کوهنورد جانباخته

مادرشوهر من طلاست!

نوزادی که خوراک سگ های ولگرد شد + عکس

دستگیری مسافر پرواز اروپا با کفش های طلا‎ + عکس

راز زندگی پنهانی مادرخوانده + عکس

گره خوردن گردنبند، زن تهرانی را هنگام نماز از پای در آورد!

بازیگر شیطان صفت هالیود به داماد شاه نروژ هم رحم نکرد / او مرا دستمالی کرد! + عکس

اقدام عجیب زن شوهردار با حاج غفور / شوهر مهناز چه کرد؟

کدخبر: 335252 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟