برنامه‌ریزی برای ساخت ۳۰ هزار مسکن در مناطق زلزله‌زده

هوشنگ بازوند عصر امروز در دیدار با در دیدار با "الحاج اس سی" دبیر کل فدراسیون جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ضمن قدردانی از ابراز همدردی وی با مردم زلزله‌زده کرمانشاه اظهار داشت: امداد و نجات صورت گرفته در زلزله کرمانشاه بی‌نظیر بود و هلال احمر، مرکز اورژانس و هوانیروز در عملیات مشترک امداد و نجات عملکردی عالی داشتند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه پس از یک هفته اسکان اضطراری آسیب دیدگان به شکل مناسب تأمین شد بیان کرد: طی دو ماه آینده اسکان موقت نیز به پایان خواهد رسید و همزمان با اسکان موقت، اسکان دائم را شروع کرده‌ایم و‌ در برنامه‌ریزی انجام شده، سی هزار واحد مسکونی برای آسیب دیدگان خواهیم ساخت.

بازوند زلزله کرمانشاه را یک رخداد وحدت آفرین دانست و خاطرنشان کرد: کار بی‌نظیر مردم در کمک‌رسانی، در تاریخ زلزله‌ها بی‌سابقه بوده است و مردم از این امتحان الهی با نمره بسیار عالی قبول و سربلند شدند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دولت با تمام توان به خدمت‌رسانی به زلزله زدگان اهتمام داشته است افزود: حضور تمامی مقامات عالی‌رتبه کشور در میان زلزله‌زدگان سبب دلگرمی مردم آسیب دیده شد که نقطه عطف آن حضور مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور بود.

الحاج اسی سی دبیرکل فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر نیز در این دیدار دقت عمل و نظر استاندار کرمانشاه در ارائه آمارهای مختلف زلزله و حضور در میدان را ستودنی دانست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 332744 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟