آقای احمدی نژاد! کاش به مسکن مهر سرپل ذهاب سر می زد، نه روستاها! + فیلم
حجم ویدیو: 27.34M | مدت زمان ویدیو: 00:03:35

به گزارش خبرنگار اعزامی رکنا از سرپل ذهاب، روح الله یکی ساکنان ساختمان مسکن مهر شهید شیرودی در خصوص این ساختمان ها به خبرنگار رکنا گفت: آقای احمدی نژاد در مصاحبه اش اعلام کرده که زلزله اخیر تنها باعث فوت شدن 2 نفر از اهالی ساختمان های مسکن مهر شده است که این ادعا درست نیست.
وی افزود: خودم تا اردیبهشت ماه در این ساختمان ها زندگی می کردم و نصب پکیج های بیشتر ساختمان ها برعهده من بود و بیشتر خانواده هایی که در این شهرک زندگی می کنند را می شناسم و پس از زلزله وقتی آمد به سراغ ساختمان های مسکن مهر آمدم و دیدیم که ساختمان ها مشکل دارند و ستون های ساختمان نیز قدرتی در برابر زلزله ندارد.
روح الله ادامه داد: این که گفته شده است تنها دو نفر در ساختمان های مسکن مهر فوت کرده اند درست نیست چرا که خودم تا الان که پیگیری کردم متوجه شدم 3 تن از کسانیکه را که می شناختم در این زلزله در ساختمان مسکن مهر فوت کرده اند.
این مرد گفت: آقای احمدی نژاد حتی به سمت ساختمان های مسکن مهر نیامد که وضعیت را مشاهده کند، اما آقای روحانی به جلوی ساختمان های مسکن مهر آمدند و سخنرانی کردند و با چشم دیدند که چه اتفاقی برای ساختمان ها افتاده است.
وی افزود: شنیدم که این زلزله با قدرتی که داشته معمولان هر 80 سال یا 100 سال در این منطقه رخ می دهد و سوالی که دارم این است که ارگان های مربوط به ساخت و ساز در حالیکه اطلاع داشتند که ساختمان های مسکن مهر روی گسل قرار دارد چرا اجازه ساختن این مجمتع ها را داده اند، خانه های مسکن مهر و محله فولادی که روی گسل قرار داشتند بیشترین کشته و تخریب را در این زلزله داشته اند.

مرد میانسال که یکی دیگر از ساکنان ساختمان های مسکن مهر شهید شیرودی است به رکنا گفت: 5 سال است که در این ساختمان مسکن مهر زندگی می کنم اما هنوز برای پرداخت پول ها قسط بندی نکردند و زمانیکه به بانک ملی رفتم رییس بانک اعلام کرد که باید برای دریافت وام ضامن بیاورم ولی هیچ کسی حاضر نشد برای من ضمانت کند و جالب است وام 25 میلیون تومانی حالا شده 75 میلیون تومان، با این وجود که 90 میلیون تومان ابتدا پرداخت کردم حالا باید برای یک خانه 70 متری 160 میلیون تومان پرداخت کنم آن هم برای خانه ای که هیچ امنیتی در آن نیست.

یکی دیگر از اهالی مسکن مهر شهید شیرودی سرپل ذهاب به موضوع امنیت مسکن مهر  واکنش نشان داد و گفت: اگر می دانستیم خانه های مسکن مهر با این وضعیت ساخته شده است هیچ وقت به اینجا نمی آمد و حالا همه کسانیکه در این ساختمان ها زندگی می کردند از کاری که کردند پشیمان هستند، حالا اگر باز هم این ساختمان ها را بازسازی کنند کسی وارد آنها نمی شود چون دیگر اطمینانی به این خانه ها نیست.

وی افزود: آقای احمدی نژاد بودجه فرستاده و نمی داند چه کسی این ساختمان ها را ساخته و پیمانکار آن ها چه کسی است و بعد در مصاحبه می گوید این مسائل ارزشی برای مصاحبه ندارد؟! به خدا درست نیست این رفتارها ... برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

خانمی که شوهرش را اجاره می دهد! + عکس

سیم‌کارت میلیاردی به ارزش چند واحد آپارتمان در تهران!

داخل کمد دیواری خانه دوست شوهرم پنهان شدم اما او مرا پیدا کرد و..!+عکس

رویا زن مطلقه آخرین زنی بود که به خانه مجردی ام بردم که ..! / 63 زن و دختر از این مرد شاکی هستند

لهجه ام را عوض کردم و با همسر عبدالله طوری حرفم زدم که مرا باور کرد تا اینکه..!

عکس های نامتعارف بازیگر زن ترک سینمای ایران را به هم ریخت! +فیلم و عکس

گفتگو با پسری که از دفن کردن پدرش اصلا ناراحت نیست! / او را دوست نداشتم + فیلم وعکس

روایت تلخ نجات مبین کوچولو از میان آوارهای امام عباس / دلم برای خواهرم تنگ است +فیلم و عکس

این زن 3 شوهر خود را با سیانور کشت + عکس

اقدام عجیب زوج ماساژور ژاپنی در بیمارستان سرپل ذهاب + عکس

تنها بودم که حمیده به محل کارم آمد / درخواست همیشگی ام را از او کردم اما ..! + عکس

فیلم لحظه هولناک زلزله و گرفتار شدن یک خانواده هنگام ریزش آوار 14+

شرایط فرزندخواندگی کودکان زلزله کرمانشاه اعلام شد

همسر حریری مورد آزار و اذیت شاهزادگان آل سعود قرار گرفته است!

زنم به بهانه اضافه کاری به خانه نمی آمد! / او ارتباط های شیطانی داشت و..!

مریم حیاتی را می شناسید/ این عکس جسد او پس از مرگ است +عکس

این خانم خبرنگار زیبا سخنگوی وزارت دفاع روسیه شد!

کدخبر: 329102 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میثم حیدری
آیا این خبر مفید بود؟