دست های پشت پرده مسکن مهر سرپل ذهاب را معرفی کنید + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 8.33M | مدت زمان ویدیو: 00:02:29

به گزارش خبرنگار اعزامی رکنا از سرپل ذهاب، زن جوان که یکی از ساکنان ساختمان مسکن مهر است که خانه اش را در زلزله هولناک سرپل ذهاب از دست داده است، به خبرنگار رکنا گفت: ما اینجا با کسی مشکلی نداریم ولی این ساختمان ما در زمان آقای احمدی نژاد ساخته شده باید خودش هم پاسخگو باشد.
این زن افزود: زلزله خانه های ما را ویران کرده است و اینکه ساختمان های مسکن مهر از پایه سست شده اند و هر لحظه احتمال ریختن آن وجود دارد و ما از مسئولان می خواهیم خانه هایمان را باز سازی کنند اما به صورت اصولی و اینکه زیرسازی مجدد کنند نه اینکه بگویند ما وام می دهیم.
وی ادامه داد: جرات نداریم به سمت خانه هایمان برویم و اگر زیر ساخت ها درست نشود، کسی وارد خانه ها نمی شود، چون دیگر اعتمادی به خانه هایمان نیست. شاید باورتان نشود ولی با ترس به ساختمان هایمان رفتیم و بعضی از وسایل را برداشتیم، هر لحظه احتمال ریختن خانه ها وجود دارد و باز تکرار می کنم باید خانه هایمان از پایه درست شود.
زن جوان گفت: همه مردم ایران محبت کردند و ما را در این زلزله تنها نگذاشتند و کمک های زیادی برای ما از نقاط مختلف کشور ارسال شده است اما ما استرس باران را داریم و نمی دانیم اگر باران ببارد چه کاری باید انجام دهیم، می خواهیم که مسئولان به فکر خانه هایمان باشند.
یکی دیگر از ساکنان مسکن مهر به خبرنگار اعزامی گروه حوادث Accidents رکنا گفت: آقای احمدی نژاد برای ما خانه ساخت و ما دراین باره ممنونیم اما پشت این پروژه افرادی بودند که از کار دزدی theft کردند. وامی که قرار بود ما پرداخت کنیم 20 میلیون تومان بود اما الان شده 70 میلیون تومان، آن زمان بازپرداخت وام چهاردرصد بود اما اکنون 14 درصد است.
وی اضافه کرد: وضعیت ستون ها نیز مشخص است که به جای سیمان آجر داخل آن ریخته شده است. این پروژه زیر دست افرادی بوده که دزدی کردند، این افراد باید جوابگو باشند و باید با آن ها برخورد شود. 
یکی دیگر از ساکنان مسکن مهر که در نزدیکی چادر خود ایستاده بود در خصوص صحبت های احمدی نژاد به خبرنگار رکنا گفت: زمانی که زلزله آمد بچه هایمان زخمی شدند و خانه روی سرمان ریخت، فقط ستون ها سالم ماند، مابقی از بین رفت.
وی ادامه داد: در این مدت ارتش و کمک های مردمی دریغ نکردند و همراه مردم آسیب زده بودند. برای 75 متر خانه چهار سال است که در جال پرداخت قسط هستیم که در آخر نیز بر سرمان خراب شد.
این ساکن مسکن مهر در ادامه بیان کرد: در همین مسکن مهر 30، 40 تن کشته شدند، یکی از آن ها همسایه خودم بود که از طبقه سوم به پایین پرت شد و جان باخت. شش تن فقط در آپارتمان Apartment ها جان باختند که من آن ها را می شناسم.
وی اضافه کرد: در مسکن مهر خانه ای بوده که از بین 40 نفر فقط یکی را زنده بیرون آوردند و مابقی کشته شده بودند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بلایی که 2 مرد بر سر بیوه 16 ساله در خانه باغ مرند آوردند / فریده چشمانش نیمه باز بود که..!

حمله بی رحمانه جوان 32 ساله به 35 زن و دختر در خیابان های مشهد + عکس

انگیزه مرموز قتل خبرنگار تازه داماد در تهران + عکس و جزئیات

وقتی به هوش آمد خودم را با یک زن در خانه تنها دیدم! / ناگفته های مرد اصفهانی از گرفتار شدن در تهران

قتل فریبا پس از آزاد شدن از زندان / پسری با موهای فرفری کجاست؟

وقتی سرزده به خانه رفتم فریبرز و زن غریبه را در وضعیت زننده ای دیدم و..!

با زن احمد ارتباط پنهانی داشتم / او را به باغ بردم و ..! / ادعای عجیب مجید در دادگاه تهران

پرونده سرقت های کثیف در سرپل ذهاب / دزدان به طلاهای جسد یک زن در زیرآوار هم رحم نکردند

دستگیری برادران دالتون در مشهد / آنها همیشه مسلح بودند!

برخورد با دفاتر سودجو و مجریان تور زلزله کرمانشاه!

انتقام هولناک راننده تاکسی از همسرش / او دختر و پسرش را به آتش کشید + عکس

پدرم دوست داشت خواهرم مجرد بماند و من ..!

 

کدخبر: 329046 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میثم حیدری
آیا این خبر مفید بود؟