علی عباسی با اعلام این خبر اظهار کرد: در ساعت هفت و ۴۵ دقیقه روز چهارشنبه مامورین پاسگاه مایوان دراجرای دستور قضایی به روستای خسرویه در حال عزیمت بودند که در مسیر جاده خودروی مأمورین با یک گله گوسفند برخورد می‌کند.
عباسی افزود :در برخورد خودروی مأمورین تعداد ۲ راس گوسفند از گله تلف می‌شود. چون گله گوسفندان در مسیر جاده بوده، مامورین انتظامی خودرو را متوقف می کنند، بین مامورین و چوپان بحث به وجود می آید ودر این اثنا چند نفر از اهالی و مالکان گله در محل حاضر می‌شوند. با بررسی به عمل آمده مامورین جهت متفرق کردن افراد اقدام به تیراندازی هوایی می‌کنند.
وی گفت: چوپان و مالکان گوسفندان با مأمورین درگیر می‌شوند. در طی این درگیری و کشمکش یک تیر از اسلحه مأمورین شلیک و به پای یک نفر از چوپان ها اصابت می‌کند. مصدوم بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان شهرستان شیروان منتقل می‌شود. متاسفانه دراثر خونریزی شدید مصدوم در ساعت 22 در بیمارستان فوت ‌کرد.
عباسی افزود: با توجه به این موضوع بلافاصله در این خصوص، پرونده قضایی، تشکیل و در دست بررسی است.
وی با بیان اینکه دو نفر از چوپانان و یک نفر از مامورین در بازداشت هستند، تصریح کرد: پرونده در حال حاضر نیازمند نظر کارشناسان سلاح و مهمات و تشخیص استفاده از قانون Law بکارگیری سلاح و تحقیقات بیشتر در این زمینه است. اطلاعات تکمیلی از این طریق به سمع و نظر شهروندان خواهد رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 325763 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟