سرهنگ ابراهیم حسن آبادی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران کلانتری 15 امامزاده عقیل (ع)، حین گشت زنی به موتورسواری مشکوک شده که به محض مشاهده پلیس متواری و اقدام به فرار Escape کرد. 
وی بیان داشت: ماموران بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به وی دستور ایست دادند اما موتورسوار بدون توجه به دستور ایست پلیس به فرار خود ادامه داد که طی مسیر کوتاهی ماموران موفق شدند موتورسیکلت را متوقف و متهم را که پیاده قصد فرار داشت را دستگیر کنند. 
سرهنگ حسن آبادی عنوان کرد: ماموران پس از بررسی پلاک موتورسیکلت و استعلام از مرکز پیام متوجه شدند موتورسیکلت ساعاتی پیش به سرقت Stealing رفته که در بازرسی از متهم، تعدادی ابزار آلات سرقت، دو دستگاه تلفن همراه و یک قبضه چاقو کشف شد. 
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم دستگیر شده بلافاصله به کلانتری انتقال و در بازجویی های پلیسی به 13 فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد. 
این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: با شناسایی مالباختگان و دعوت از آنها،تحقیقات تکمیلی انجام و پرونده به همراه شکات و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 310943 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟