به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چندی قبل تیمی از ماموران پلیس Police آگاهی آبادان با دستور سرهنک سید محسن تقی زاده رییس پلیس آبادان جهت دستگیری عاملان سرقت Stealingهای موتور سیکلت در سطح شهر وارد عمل شدند.
کارآگاهان در ابتدا با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی پاتوق سارقان حرفه ای در یکی از پارک های شهر شدند و بدین ترتیب تیمی از ماموران پای در پاتوق دزدان گذاشتند.
ماموران با حضور در پارک 2 سارق سابقه دار که سوار بر موتور سیکلت شان بودند شناسایی کردند و عملیات دستگیری این دزد The Thief حرفه ای کلید زده شد.
یکی از دزدان با دیدن ماموران در یک قدمی خود با توجه به اینکه زمانی برای فرار Escape با موتورش نداشت با خنجری که در دست به سمت ماموران حمله کرد تا راه فراری پیدا کند که در این صحنه ماموران با استفاده از افشانه اشک آور موفق به دستگیری وی شدند اما همدست متهم سوار بر موتور توانست در سایه شلیک های پلیس پا به فرار بگذارد.
ماموران در ادامه موتور سیکلت متهم دستگیر شده را مورد بررسی قرار دادند و مشخص که موتور سیکلت این سارق سابقه دار ماه گذشته از خیابان احمد آباد آبادان سرقت شده است.
سارق جوان که راهی جز اعتراف نداشت گفت: از چندی قبل با دوستانم دست به سرقت موتور سیکلت می زدیم و سپس وسایل سرقتی و موتور سیکلت ها را در یکی از پاتوق هایمان می فروختیم و فکر نمی کردیم پاتوقمان لو رفته باشد.
بنا به این گزارش، متهم با دستور بازپرس پرونده روانه زندان Prison شد و عملیات برای دستگیری دیگر همدستان این سارق حرفه ای ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 307179 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟