آتش‌سوزی در کارخانه زغال  کاشان+ عکس

سیدمهدی مجدالاشرفی رئیس سازمان آتش‌نشانی کاشان با بیان اینکه آتش‌سوزی کارخانه زغال قالب کاشان حوالی ساعت 2:15 بامداد رخ داد اظهار داشت: پس از اعلام آتش‌سوزی به مرکز 125 کاشان بلافاصله آتش‌نشانان از سه ایستگاه یک، دو و چهار به محله حادثه Incident اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با بیان اینکه حریق در این کارخانه گسترده و عظیم بود، افزود: به دلیل گستردگی آتش از آتش‌نشانی‌های شهرک صنعتی امیرکبیر، شهر آران بیدگل و شرکت سایپا هر کدام یک خودرو اعزام شد.

مجدالاشرفی با بیان اینکه هفت دستگاه خودروی سنگین عملیایی آتش‌نشانی کاشان و دو خودروی تانکر آب سازمان آبفا کاشان به محل حادثه اعزام شد، خاطرنشان کرد: آتش‌سوزی در سه سوله مسقف کارخانه زغال کاشان که شامل اقلامی نظیر دستگاه‌های تولیدی، مواد اولیه و زغال‌های تولیدی بود.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان با حضور در محل حادثه همزمان با اجرای عملیات ایمن‌سازی محل نسبت به خاموش کردن شعله‌های آتش اقدام کردند، تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه مصدومی در برنداشته و تنها خسارت مالی بر جای گذاشته است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با بیان اینکه این حریق کمتر از دو ساعت مهار شد اما عملیات تا اطفاء کامل و ایمن‌سازی محل در حال انجام است، ابراز داشت: علت حادثه تاکنون مشخص نشده و در دست بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 286419 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟