خسارت سنگین آتش‌سوزی در ارتفاعات "بازی‌دراز" کرمانشاه

مراد شیخ‌ویسی در گفت‌وگویی از خسارت 200 ملیلیون ریالی به مراتع استان به موجب آتش‌سوزی گسترده در ارتفاعات بازی‌دراز خبر داد و اظهار داشت: این آتش‌سوزی به 20 هکتار از مراتع استان در محدوده ارتفاعات بازی‌دراز خسارت وارد کرده است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با بیان اینکه علی‌رغم صعب‌العبور بودن منطقه و خطر انفجار مین عملیات اطفا حریق از سوی نیروهای امدادی آغاز شد گفت: با وجود اینکه انفجار مین در منطقه رخ داد اما در این انفجار خوشبختانه به کسی آسیب وارد نشد.
وی با اشاره به اینکه این آتش‌سوزی تا ساعت 4 بامداد روز سه‌شنبه تحت کنترل قرار گرفت عنوان کرد: این آتش‌سوزی تا ساعت 10 صبح روز گذشته همچنان ادامه داشت و با تلاش نیروهای امدادی، مردم، هلال‌احمر و سازمان‌های مردم‌نهاد این آتش‌سوزی که در چند مرحله شعله‌ور و در عصر دیروز مهار شد.
شیخ‌ویسی با بیان اینکه وقوع آتش‌سوزی‌ها در فصل گرم سال شایع است، افزود: در این فصل از سال تنها با همکاری و توجه ویژه مردم نسبت به حفاظت از طبیعت می‌توان از وقوع آتش‌سوزی جلوگیری کرد زیرا عامل مهم آتش‌سوزی‌ها انسانی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 270821 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟