واژگونی آمبولانس در قزوین 4 کشته و زخمی برجای گذاشت

نصرالله بیگلری رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی استان قزوین در این ایام اظهار داشت: با توجه به آغاز تعطیلات گشت‌های پلیس Police راه استان در محورها مستقر بوده و تمام محورها را رصد می‌کنند.

وی با اشاره به حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان قزوین افزود: ترافیک در محور قزوین _ رشت نیمه‌سنگین است اما تردد به سهولت جریان دارد و در محور قزوین _ کرج به دلیل اعزام زائران به مرقد مطهر امام خمینی(ره) نظارت بیشتری بر ترافیک صورت می‌گیرد تا مشکلی در تردد به وجود نیاید.

رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه ترافیک در محورهای قزوین _ کرج، قزوین _ زنجان، قزوین _ همدان عادی و روان است، افزود: ساعت 6:30 بامداد امروز یکشنبه 14 خرداد ماه جاری یک دستگاه خودروی آمبولانس در محور زنجان به سمت قزوین بر اثر بی‌احتیاطی واژگون شده و دو کشته و دو زخمی برجای گذاشت.

بیگلری اضافه کرد: این حادثه Incident به دلیل خواب‌آلودگی راننده آمبولانس در محدوده قره‌باغ رخ داد که مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند.

این مسؤول انتظامی یادآور شد: با توجه به حجم بالای مسافرت‌ها در این ایام می‌طلبد رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفری خوش برای خود و دیگران رقم بزنند و از سبقت گرفتن غیرمجاز خودداری در طول مسیر کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 270197 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟