سرهنگ "عبدالله زاده پاشاکی"  فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه یک دستگاه آپارتمان وی در حالی که به دلیل تعویض شوفاژهای آن در اختیار فردی دیگر گذاشته و هنگام بازگشت متوجه شده که منزل وی را اجاره داده و متواری شده است، مأموران پلیس Police آگاهی بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود:مأموران پلیس آگاهی در پی فعالیت های اطلاعاتی و رصد شبانه روزی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در شهر پرند شده و با هماهنگی مقام قضائی وارد محل شده و متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ پاشاکی ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجوئی های پلیسی جرم Crime خود را قبول کرده و در ادامه به 45 فقره کلاهبرداری به مبلغ پنج میلیارد و710 میلیون ریال تحت عنوان فروش مال غیر و اخاذی در شهر پرند اعتراف کرده و اذعان داشت به عنوان کابینت کار و نصب پکیج وارد شرکتی در پرند شده و پس از کسب اعتماد صاحبان واحدهای مسکونی، کلید منزل خود را در اختیار متهم قرار می دادند.

رئیس پلیس رباط کریم در پایان به شهروندان توصیه کرد: اگر شهروندان قصد خرید املاک در شهر جدید پرند را دارند حتماً به شهرداری ها و شرکت عمران و اداره ثبت مراجعه و با هماهنگی این ادارات اقدام به خرید املاک کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 263857 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟