به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، با اعلام این حادثه Incident به سامانه ۱۲۵ از سوی رانندگان خودروهای عبوری، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۴۵ به همراه گروه امداد و نجات ۸ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۴ و ۳۲ دقیقه صبح امروز به مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید لشکری، حوالی کیلومتر ۱۱ اعزام شدند.
اصغر فارسی، افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران درباره این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید با سه نفر سرنشین در حال حرکت در بزرگراه بود که به علت نامشخصی از مسیر اصلی خارج شده و پس از برخورد با موانع کنار بزرگراه، واژگون شده و به داخل کانال آب حاشیه بزرگراه سقوط Fall می‌کند. 
وی با اعلام اینکه عمق کانال آب حاشیه بزرگراه به ۳ متر می‌رسید، ادامه داد: راننده خودرو سواری مردی ۳۱ ساله بود که به همراه یک دختربچه ۲ ساله قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی با کمک شهروندان از داخل وسیله نقلیه خارج شدند و خانم ۲۵ ساله در اتاقک در هم پیچیده خودرو محبوس شده بود.
افسر آماده منطقه یک عملیات ادامه داد: آتش نشانان به سرعت با نصب علائم هشدار دهنده در مسیر بزرگراه و قطع جریان برق خودرو، محل حادثه را ایمن سازی کردند و با بکارگیری تجهیزات مخصوص، برانکارد و جرثقیل آتش نشانی مشغول امدادرسانی به خانم جوان شدند.
فارسی در پایان گفت: نیروهای آتش نشانی با تلاش فراوان زن جوان که دچار مصدومیت شده بود را از اتاقک متلاشی شده خودرو سواری خارج کرده و وی را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 261781 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟