خاکستر شدن مغازه ها در آتش سوزی بامدادی + عکس

معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی رشت، گفت: صبح امروز(یکشنبه 27 فروردین‌ماه) آتش‌سوزی در سه راه فلسطین رشت چند باب مغازه را در کام خود فرو برد.

«شهرام مومنی» معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی رشت گفت: این آتش‌سوزی مهیب در ساعت ۶:۱۵ دقیقه صبح امروز توسط رانندگان خودروهای عبوری به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش‌نشانی اطلاع داده شد که با توجه به شمار تماس‌های مکرر شهروندان، سریعاً ۴۵ آتش‌نشان و افسر ارشد آتش‌نشانی بهمراه ۱۲ دستگاه خودروی اطفایی از ۶ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه Incident واقع در خیابان شهداء - سه راه فلسطین اعزام شدند.

وی افزود: پس از رسیدن به محل آتش‌سوزی و رویت حجم زیاد آتش، آتش‌نشانان به چهار دسته تقسیم شدند و از نقاط مختلف به محاصره آتش پرداختند.

معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی رشت، گفت: متأسفانه در این حادثه به‌واسطه سقف‌های شیروانی چوبی و بهم پیوسته چندین باب مغازه که فاقد دیوار آتش بر نیز بودند دچار آتش‌سوزی شدند.

مومنی با بیان این‌که کشف و مشاهده دیرهنگام آتش توسط شهروندان و عدم حضور مالکان در آن ساعت از صبح در مغازه‌ها یکی از مهم‌ترین علت‌های گسترش این آتش‌سوزی است.

وی یادآور شد: خوشبختانه این حادثه صدمات و تلفات جانی در بر نداشت و علت آتش‌سوزی در دست بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 257621 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟