مار پیتون در یخچال فروشگاه بزرگ مشتری زن را شوکه کرد+ عکس

ممکن است در آفریقای جنوبی اگر شما در یک فروشگاه بخواهید یک جعبه شیر را جا به جا کنید، این کار یک ریسک بزرگ به حساب بیاد، زیرا معلوم نیست که پشت این جعبه چه موجود خطرناکی پنهان و در کمین شما باشد. در کوماتیپورت آفریقای جنوبی، هنگامیکه یک مشتری در سوپر مارکت برای برداشتن ماست به سمت یخچال می‌رود با صحنه وحشتناکی رو به رو می‌شود. یک مار پیتون به طول ۱۲ فوت در یخچال پشت اجناس پنهان شده بود.

خوشبختانه به علت سردی فضای یخچال این مار به حالتی شبیه خواب زمستانی فرو رفته بود و نتوانست به سرعت حرکتی خطرآفرین از خود نشان دهد، پس از تماس کارکنان فروشگاه با یک مارگیر، این پیتون به پارک کروگر که یک پارک جنگلی برای حمایت از حیات وحش آفریقای جنوبی است و در سال ۱۸۹۸ تاسیس شده انتقال داده شد.

کارکنان این سوپر مارکت بر این باورند که احتمالا این پیتون از راه تخیله هوا که در سقف تعبیه شده وارد مغازه شده است. جالب است بدانید که این راک پیتون آفریقایی می‌تواند تا دو سال نیز بدون غذا هم زندگی کند. پیتون از خزندگانی است که با کمین، طعمه را به دام می‌اندازد به این صورت که اول طعمه از همه جا بی خبر را با آرواره هایش محکم می‌گیرد و بعد دور او پیچیده و چنان فشارش می‌دهد که دیگر نتواند نفس بکشد، حتی در کشاکش غلبه بر طعمه، رگ‌های او را می‌ترکاند و در آخر طعمه را کاملا بلعیده و ممکن است چند هفته هم هضم آن طول بکشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 256775 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟