به گزارش رکنا، سرهنگ "احمد احمدی رییس پلیس Police راه شمال استان فارس با اعلام این خبر گفت: خودرو پراید با دو نفر سرنشین با خودرو وانت نیسان با 3 سرنشین در محور آباده طشک شهرستان نی ریز به سمت شیراز، با هم برخورد کردند که در این حادثه Incident هر 2 سرنشین خودرو پراید کشته و سرنشینان خودرو وانت نیسان مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند. 
وی گفت: علت این حادثه عدم توانایی راننده خودرو وانت نیسان در کنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است. 
فرمانده پلیس راه شمال استان افزود: در حادثه دیگری در محور باغ صفا شهرستان بوانات به قادرآباد، خودروی تیبا با پراید که 5 نفر سرنشین داشت برخورد کرد که در این حادثه نیز راننده و یکی از سرنشینان راننده پراید کشته و راننده خودرو تیبا و 3 سرنشین دیگر خودرو پراید نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند. 
سرهنگ احمدی خاطر نشان کرد:‌ کارشناس پلیس راه از صحنه تصادف Crash بازدید و علت حادثه در دست بررسی است. 
وی گفت: در شهرستان نورآباد ممسنی نیز بر اثر واژگونی سمند در شهر خومه زار، راننده خودرو مجروح و به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد که علت این حادثه نیز در دست بررسی است. 
فرمانده پلیس راه شمال استان از لغزندگی جاده های استان به دلیل بارش باران خبر داد و به رانندگان توصیه کرد: از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز و ضمن خودداری از سرعت و سبقت غیرمجاز با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و در صورت خستگی و خواب آلودگی از رانندگی پرهیز کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 253010 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟