به گزارش رکنا، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در پارکینگ یک مجتمع مسکونی 24 واحدی مسکونی در 3 بلوک در شهرک راه آهن خبر داد و گفت: در این حادثه Incident 3 خودرو در آتش سوخت و آتش نشانان 40 نفر را از محل حادثه خارج کردند.
سخنگوی آتش نشانی تهران افزود: ساعت 2:43 بامداد حادثه آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در شهرک راه آهن بلوار ساحل به سامانه 125 اعلام و ماموران 4 ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان نجات، تشک نجات و4 خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: در پارکینگ یک مجتمع مسکونی 4 طبقه 24 واحدی در 3 بلوک بدلایل نامشحص طبقه پارکینگ آن دچار آتش سوزی شد.
ملکی با بیان اینکه آتش به 3 خودرو سواری سرایت کرده بود ادامه داد: آتش به 3 خودروی پرشیا، ماتیز و ام وی ام رسیده بود و در حال سرایت به سایر خودروهای اطراف بود که آتش نشانان وارد عملیات شده و موفق شدند آتش را تحت کنترل خود درآوردند.
وی خاطرنشان کرد: دود زیادی طبقات را فرا گرفته بود که آتش نشانان از طریق نردبان هیدرولیکی و راه پله ها 40 نفر از جمله 22 مرد و 18 زن را از محل حادثه خارج کردند.
ملکی یادآور شد: در میان نجات یافتگان تعدادی کودک خردسال وجود داشت که 10 نفر از 40 نجات یافته بدلیل مصدومیت تحویل عوامل اورژانش شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان این سازمان اعلام کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 252703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟