مرگ تلخ مادر جلوی چشمان 2 کودک در ماشین مچاله+ عکس

به گزارش رکنا، ساعت 11:35 برخورد یک خودرو 206 با تیر چراغ برق و محبوس شدن راننده و سرنشینان در بزرگراه شهید کشوری به سامانه 125 اطلاع که بلافاصله اکیپ های امداد و نجات ایستگاه 5-12 به همراه خودرو نجات و افسر کشیک وقت به محل اعزام شدند و اکیپ اول در کمتر از سه دقیقه به محل رسیدند.
به گفته محمد شریعتی، مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان پس از رسیدن اکیپ اعزامی به محل، شاهد برخورد شدید یک دستگاه خودرو پژو 206، با تیر چراغ برق کنار اتوبان و محبوس شدن راننده خودرو که زنی جوان و دو کودک وی که پسری 10 ساله و دختری شش ساله بودند سپس بلافاصله اکیپ های عملیاتی حاضر در محل بارعایت موارد ایمنی و با استفاده از تجهیزات هیدرولیک اقدام به برش خودرو و آزاد سازی راننده و سرنشینان کردند.
وی در ادامه گفت: متاسفانه راننده خودرو مذکور به علت جراحات شدید وارده در دم جان باخته بود و فرزندان وی پس از آزادسازی تحویل عوامل اورژانس شهر داده شدند که پس از انتقال به بیمارستان، حال عمومی آن ها مطلوب است.
شریعتی خاطر نشان کرد: علت این حادثه Incident توسط عوامل پلیس Police راهور نیروی انتظامی تحت بررسی است.
وی در پایان بیان کرد: از تمامی شهروندان عاجزانه خواهشمندیم با سرعت مطمئنه اقدام به رانندگی و کلیه قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند همچنین از وسایلی قبیل تلفن همراه که باعث اختلال در رانندگی می شود استفاده نکنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 251097 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟