حمله وحشیانه سگ‌های ولگرد به پسر ۱۲ ساله در فردیس کرج+عکس

حسین محمدی، پسر 12ساله افغان سال‌هاست که همراه پدر، مادر و 7خواهر و برادرش در محله اسکویی فردیس کرج زندگی می‌کند. روز پنجشنبه 14بهمن بود که او تصمیم گرفت به خانه پدربزرگش برود. حدود ساعت 11 از خانه‌شان خارج شد و مسیر خانه پدربزرگ را در پیش گرفت اما در میانه راه حادثه Incident وحشتناکی برایش رخ داد. 4سگ ولگرد با دیدن پسربچه به او حمله و وی را محاصره کردند. پسربچه راهی برای فرار Escape نداشت. فریاد زد اما کسی در آن حوالی نبود که صدایش را بشنود.
در این میان سگ‌های گرسنه به او حمله‌کردند و حسین 12ساله در حالی که با صورت روی زمین افتاده بود، تلاش می‌کرد صورتش را از دندان‌های تیز آنها حفظ کند.لحظات وحشتناکی بود. حسین گریه می‌کرد و با فریاد کمک می‌خواست. لباس‌هایش دریده و بدنش پر از خون شده بود. در همین هنگام تعدادی از کارکنان یک کارگاه بالابرسازی در آن نزدیکی با شنیدن صدای فریاد پسربچه کنجکاو شدند و خود را به محل حادثه رساندند.
یکی از آنها که حامد یوسفی نام دارد، می‌گوید: صدای فریادهای پسربچه در میان صدای سگ‌های ولگرد گم شده بود و شستمان خبردار شد که اتفاق شومی افتاده است. بلافاصله به طرف صدا دویدیم و با دیدن سگ‌ها که به پسر حمله کرده و در حال دریدن او بودند به طرفشان رفتیم و آنها را فراری دادیم. پسربچه در بین سگ‌ها دست و پا می‌زد و همه بدنش زخم شده بود.
او ادامه می‌دهد: شاید اگر یک دقیقه دیرتر رسیده بودیم، سگ‌ها گلوی این بچه را پاره کرده بودند. جای دندان‌های‌ سگ‌ها روی بدن پسربچه آنقدر عمیق بود که تصور می‌کردیم او جانش را از دست خواهد داد. با این حال به سرعت با اورژانس تماس گرفتیم و دقایقی بعد وی به بیمارستان منتقل شد.

در آی‌سی‌یو
حسین به محض ورود به بیمارستان به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل و تلاش پزشکان برای درمان او شروع شد. به گفته پرستار بیمارستان، او از روز پنجشنبه که به آی‌سی‌یو انتقال یافت تا یکشنبه از درصد هوشیاری کمی برخوردار بود اما امروز (دوشنبه) تا حدودی هوشیاری خود را به‌دست آورده و دستگاه اکسیژن را از وی جدا کرده‌ایم.
مادربزرگ حسین که به همراه زن‌دایی‌اش برای دیدن او به بیمارستان آمده‌ است، می‌گوید: حسین را روز پنجشنبه که بیهوش و شرایط بدی داشت، دیدیم. اما امروز به هوش آمده؛ هرچند که باز هم شرایط و حال مناسبی ندارد اما حداقل از بیهوشی درآمده و جای شکر دارد.
به گفته آنها حسین تا حالا 3بار تحت عمل جراحی قرار گرفته؛ یک‌بار از ناحیه شکم، یک‌بار گلو و احتمالا یک‌بار هم از ناحیه سر.
مادر بزرگ حسین می‌گوید: از وقتی این اتفاق رخ داد، مادر حسین حالش بد شده؛ طوری که نتوانسته برای دیدن پسرش به بیمارستان بیاید. پدر حسین هم کارگر است و حالا سر کار است و نتوانسته به بیمارستان بیاید. شرایط زندگی آنها طوری است که اگر امروز کار نکند برای سیرکردن شکم خانواده 10نفری‌اش حتی پول نان ندارد.
به گفته وی، از صبح از شهرداری با ما تماس گرفته و گفتند برای برآورد هزینه بیمارستان کارشناس می‌فرستند اما هنوز خبری نشده. اگر آنها هزینه بیمارستان را پرداخت نکنند، نمی‌دانیم چه‌کار کنیم.در این میان مدیر روابط عمومی فرمانداری فردیس به همشهری می‌گوید: بخش سیاسی انتظامی فرمانداری فردیس این موضوع را بررسی کرده و هماهنگی انجام‌شده تا مراحل درمانی در بیمارستان مدنی انجام تا بهبودی کامل حاصل شود.
فلاح نژاد ادامه می‌دهد: شهرداری پرداخت هزینه بیمارستان را تقبل نکرده و با هماهنگی فرمانداری هزینه درمان بر عهده بیمارستان خواهد بود و قرار شده بیمارستان هزینه‌ای دریافت نکند. به گفته وی متأسفانه در بسیاری از مناطق فردیس این سگ‌های ولگرد وجود دارند و شهرداری می‌بایست این مناطق را پاکسازی کند که هنوز این اقدام به‌صورت کامل انجام نشده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 243285 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟