پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور در ارتباط با گزارش سیل در جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در ایرانشهر بر اثر وقوع سیل و ریزش آوار 2 مصدوم توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان خاتم‌الانبیاء محل منتقل شدند.

همچنین 4 مصدوم بر اثر سقوط Fall سواری تویوتا در رودخانه دلگان دچار حادثه Incident شدند که پس از نجات آنها توسط نیروهای امدادی، به صورت سرپایی درمان یافتند.

وی با اشاره به انتقال 3 زن باردار از منطقه حادثه‌دیده دلگان به مراکز درمانی افزود: 10 محور در جنوب سیستان و بلوچستان به دلیل وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها مسدود شد.

رئیس اورژانس ادامه داد: محورهای جلگه ـ بزمان، دلگان ـ ایرانشهر، زهکلوت ـ کنارک، جاسک ـ ایرانشهر، مهرستان ـ جلگه، سنوج ـ رمشک، نیک‌شهر ـ بنت، چاهان ـ زرآباد، خیرآباد ـ ابتر در جنوب سیستان و بلوچستان جزو محورهایی بوده که به دلیل طغیان رودخانه مسدود شده‌اند.

کولیوند بیان داشت: یک دستگاه مینی‌بوس نیز ساعت 7 صبح امروز در کیلومتر 20 نیشابور ـ سبزه‌وار واژگون شد که دو پایگاه زمینی نیروهای آن به محل فراخوان شده و اقدامات لازم را جهت کمک به مصدومان که 11 نفر بودند انجام دادند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 242391 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟