بارش برف در استان قزوین ادامه دارد/ احتمال مه و کولاک برای ارتفاعات استان

آرش بهاروند در گفت‌وگو با خبرنگاران در قزوین اظهار داشت: بنابر پیش‌بینی‌های انجام شده بارش برف و باران پراکنده در قزوین تا چند روز آینده ادامه‌دار خواهد بود.
وی افزود: بر اساس نقشه‌های هواشناسی آسمان استان قزوین برای امروز و فردا ابری در بعضی ساعات بارش برف و باران گاهی همراه با وزش باد نسبتاً شدید ارتفاعات مه آلودو احتمال کولاک خواهد بود.
مدیرکل هواشناسی استان قزوین عنوان کرد: روز شنبه و یکشنبه نیز آسمان قزوین نیمه ابری تا ابری و در برخی از ساعات بارش برق و باران و ورزش بارهای نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود و از بعد از ظهر یکشنبه به تدریج انتظار داریم کاهش ابر در استان رخ دهد.
بهاروند گفت: در حال حاضر سرعت ورزش باد در قزوین 11 کیلومتر بر ساعت اندازه‌گیری شده است و رطوبت هوای امروز قزوین نزدیک به 100 درصد است.
وی گفت: در 24 ساعت گذشته نزدیک به 10 میلی‌متر بارش در قزوین اتفاق افتاده است و در حال حاضر بارش باران در نقاط مختلف قزوین ادامه دارد.
مدیرکل هواشناسی استان قزوین همچنین عنوان کرد: در 24 ساعت گذشته آوج با منفی 9 درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان و آبیک با 9 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین شهر قزوین بوده است.
بهاروند در پایان دمای هوای استان را بین 0 تا 9 درجه سانتی‌گراد در نوسان دانست و گفت: در حال حاضر دمای هوای قزوین 2 درجه سانتی گراد است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 240719 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟