ساعت 17 ؛ پایان عملیات پلاسکو/ جمهوری تا صبح فردا آماده تردد

یزدانی درباره آخرین روند آواربرداری و جست‌وجو در ساختمان پلاسکو، اظهار کرد: پیش‌بینی و برنامه‌ریزی ما این است که تا ساعت 17 امروز عملیات آواربرداری به شکل صددرصد در ساختمان پلاسکو انجام شده و عملیات در این ساختمان به پایان می‌رسد.
وی اضافه کرد: در حال حاضر اکیپ‌های نیروهای جست‌وجوگر و امدادرسان ما را همراهی می‌کنند. بعد از پایان عملیات نیز در دستور کار قرار داده شده که نخاله‌ها و آهن‌آلات منتقل شده به پنج کیلومتری این محدوده، مجددا با همراهی دادستانی و نیروی انتظامی بازبینی شود تا اگر اشیاء قیمتی وجود داشت، پیدا کنیم.
یزدانی در این پاسخ به این سوال که خیابان جمهوری از چه زمانی بازگشایی خواهد شد، گفت: عملیات همچنان ادامه دارد، همانطور که گفتم پس از ساعت 17 و اتمام عملیات آواربرداری، عوامل خدمات شهری نسبت به پاکسازی و ترمیم خیابان اقدام کرده تا از صبح فردا خیابان جمهوری برای تردد آماده شود. . همچنین در پایان کار نیز پاکسازی محل حادثه Incident و دیوارکشی انجام می‌شود.
معاون خدمات شهری شهردار تهران اعلام کرد: جزییات دیگری از آواربرداری و همچنین زمان برگزاری تشییع به زودی اعلام خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 240704 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟