مرگ مرد 38 ساله در آتش سوزی خانه مسکونی اتوبان ستاری+تصاویر

تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی بی درنگ نیروهای عملیاتی ایستگاه 94 و 55 به همراه تشک نجات و خودرو حامل دستگاه های تنفسی را ساعت 3:48 بامداد چهارشنبه به بزرگراه شهید ستاری(مسیر شمال به جنوب)، خیابان اخلاص اعزام کرد.

حسین حسین بیگی مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران در این خصوص گفت: در محل حادثه یک ساختمان مسکونی چهار طبقه 16 واحدی مشاهده شد که در طبقه اول آن یک واحد مسکونی 90 مترمربعی آتش گرفته و دود غلیظی راهروها و طبقات بالایی این ساختمان را در بر گرفته بود.
 
 
وی در ادامه گفت: آتش نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان برق و گاز و ایمن سازی کامل محل حادثه، با استفاده از تجهیزات فردی و لوله های آبدهی وارد ساختمان شدند و عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.

این مدیر منطقه افزود: همزمان گروه دیگری از نیروهای عملیاتی با بکارگیری دستگاه های تنفسی مشغول جستجو در محل حادثه شدند و در همان ابتدا هشت نفر از ساکنان را از طبقات بالایی ساختمان خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.

 

مرگ مرد 38 ساله در آتش سوزی خانه مسکونی اتوبان ستاری+تصاویر

 

حسین بیگی تصریح کرد: آتش نشانان در ادامه عملیات امداد و نجات با یک خانم میانسال که از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی شده بود و پیکر یک مرد حدوداً 38 ساله مواجه شدند که خانم میانسال برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس شد و همچنین عوامل اورژانس پس از معاینات اولیه متأسفانه مرگ مرد جوان براثر شدت جراحات را تأیید کردند.

 

مرگ مرد 38 ساله در آتش سوزی خانه مسکونی اتوبان ستاری+تصاویر
گفتنی است؛ علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران در حال بررسی است و نیروهای عملیاتی پس از خاموش کردن آتش سوزی و ایمن سازی کامل، محل حادثه را تحویل عوامل انتظامی دادند.
کدخبر: 239111 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟