محمدرضا اکرمیان  مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه این حادثه Incident ساعت 21امشب (شنبه) به این سازمان اطلاع داده شده است، گفت: در این حادثه مرد 40 ساله، زن 35 ساله و دختر هفت ساله خانواده بر اثر گازگرفتگی فوت کردند.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی های اولیه کارشناسان این سازمان، این حادثه به دلیل گرفتگی دودکش آبگرمکن و انتشار گاز مونوکسید کربن روی داده است.

اکرمیان بیان کرد: استفاده صحیح از دودکش های مناسب برای خروج گازهای ناشی از وسایل گرمایش گازسوز در فصل سرما، از بروز حوادث Accidents ناگوار در این فصل پیشگیری می کند.

وی افزود: با توجه به برودت هوا و لزوم حفظ جان افراد، توجه کامل به هشدارهای ایمنی در پیشگیری از چنین حوادثی موثر خواهد بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: بررسی های کارشناسی ادامه دارد و تا ساعات آینده علت اصلی این حادثه مشخص خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فصل سرما و وقوع احتمالی این نوع حوادث در شهرستان، نیاز است شهروندان نکات ایمنی را رعایت و هوشیار باشند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آران و بیدگل نیز در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این حادثه ساعت 21 به این مرکز اطلاع داده شد.

علی قربانیان افزود: بلافاصله پرسنل این مرکز با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند که متاسفانه سه عضو خانواده فوت کرده بودند و ساعت دقیق آن فعلا مشخص نیست.

شهرستان آران و بیدگل با 100هزار نفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله 6 کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 235062 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟