عکس وحشتناک ازتصادف زنجیره ای آزاد راه کاشان – اصفهان

دکتر سید محمد حسین مکی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان گفت: در این سانحه رانندگی که صبح امروز حدفاصل ایستگاه عوارضی قمصر رخ داد، سه دستگاه تریلر، یک کامیون 10 تن و سه دستگاه سواری به شدت با هم برخورد کردند.

وی افزود: پس از اطلاع از حادثه Incident تکنسین های مرکز مدیریت حوادث Accidents و فوریت های پزشکی کاشان به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان این سانحه رانندگی را پس از انجام خدمات پیش بیمارستانی به مرکز پزشکی شهید بهشتی کاشان منتقل کردند.

وی با بیان اینکه محموله یکی از تریلرها سنگ بوده است، خاطرنشان کرد: شدت برخورد این خودروها که شاید به علت مه آلودگی و دید کم بوده به حدی زیاد است که خودروهای سواری مچاله شده اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان همچنین تصریح کرد: احتمال جان باختن و مجروح شدن افرادی دیگر نیز وجود دارد و هم اکنون نیروی امدادی مشغول ارائه خدمات و بازگشایی مسیر هستند.همچنین مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به وقوع این حادثه در ساعت هشت و 20 دقیقه صبح امروز چهارشنبه 8 دیماه گفت: 6 دستگاه خودرو سواری ام وی ام، پژو 206و 495، بنزتک 1921، تریلی رنو و تریلی اسکانیا بعلت بارش باران و لغزندگی جاده برخورد کردند.روح الله فدایی، حضور آتش نشانان ایستگاه ۵ شهرک خاتم الانبیاء کاشان برای خروج راننده فوتی و پیشگیری از حریق خودروها را یادآورشد و گفت:فدایی آتش نشانی:هلال احمر و اورژانس نیز از دیگر نیروهای امدادی در محل حادثه بودند.وی تصریح کرد: راننده 405متاسفانه فوت شده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 234451 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟