به گزارش رکنا، خبر وقوع حریق در طبقه ششم پاساژ علاالدین در ساعت پنج دقیقه بامداد نیمه شب گذشته به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانی بلافاصله آتش‌نشانان دو ایستگاه را به همراه گروه نجات، بالابر و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه Incident واقع در تقاطع خیابان جمهوری و حافظ اعزام کرد.
دقایقی بعد آتش‌نشانان در محل حاضر شده و متوجه شدند که این حادثه درپی آتش گرفتن ضایعات در پشت نمای بیرونی این مجتمع تجاری در طبقه ششم شروع شده و به یک فروشگاه سرایت کرده است.
بر اساس اعلام افسر آماده منطقه یک آتش نشانی تهران هنگام حضور آتش نشانان در محل حادثه دود و شعله‌های آتش از نمای کامپوزیت پاساژعلاء الدین درطبقه ششم آن به بیرون خارج می‌شد.
آتش‌نشانان از چند جهت عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کردند و یک گروه از آنان با استفاده از بالابر و یک گروه دیگر نیز از طریق طبقات خود را به کانون آتش‌ رسانده و عملیات اطفای حریق را آغاز کردند.
مدتی بعد آتش‌نشانان موفق به مهار و جلوگیری از گسترش آتش شدند و پس از آن نیز شعله‌های آتش را به طور کامل مهار و اطفا کردند. در جریان این حریق به اقلام موجود در فروشگاه کانون حریق خساراتی وارد شد.
حریق در پاساژ علاالدین گرچه این‌بار مورد مصدوم و فوتی نداشت، اما این مجتمع تجاری جزو مجتمع‌هایی است که تا کنون بارها کارشناسان ایمنی درباره وضعیت ایمنی آن هشدار داده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 233831 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟