خلبان حادثه سقوط هلی کوپتر در دریاچه چیتگر جان سپرد + تصاویر

رکنا-+سقوط+هلیکوپتر+در+دریاچه+چیتگر+با+8+سرنشین (1)

به گزارش رکنا، جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگار رکنادر خصوص افراد حاضر در هلی کوپتری که در دریاچه چیتگر سقوط Fall کرد اذعان کرد: هنوز نمی توان به طور دقیق در خصوص جزئیات این حادثه Incident صحبت کرد اما تیم های امدادی شش نفر را از این هلی کوپتر خارج کردند.
سخنگو سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ادامه خاطرنشان کرد: هنوز مشخص نیست که این هلی کوپتر مربوط به کدام یک از سازمان ها بوده است و اکنون در کف دریاچه چیتگر قرار دارد. 
وی افزود: شنیده ها حاکی از این است که قبل از حضور عوامل امدادی دو نفر از افرادی که در این هلی کوپتر بودند، توسط مردم محلی از آب خارج شده و به مراکز درمانی منتقل شدند، البته صحت این موضوع را باید از عوامل اورژانس پیگیری کرد.

لازم به ذکر است خلبان این هلی کوپتر، نورکرم زارعی در بیمارستان فوت کرد. این خلبان 58 ساله که سابقه حضور در دفاع مقدس را نیز داشته است ، بازنشسته هوانیروز بوده و همسر و یک فرزند دختر دارد.

جتبی خالدیسخنگوی اورژانس کشور گفت: پس از اعلام حادثه سقوط بالگرد در دریاچه چیتگر، بلافاصله هفت دستگاه آمبولانس اورژانس تهران برای امدادرسانی به محل حادثه اعطزام شدند.

وی ادامه داد: دقایقی بعد یک فروند بالگرد اورژانس نیز به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی اورژانس کشور افزود: متاسفانه دو نفر از سرنشینان بالگرد به علت شدت حادثه جان خود را از دست دادند.

وی تاکید کرد: 6 مجروح دیگر همچنان تحت درمان قرار دارند. 

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

رکنا-+سقوط+هلیکوپتر+در+دریاچه+چیتگر+با+8+سرنشین (2)

رکنا-+سقوط+هلیکوپتر+در+دریاچه+چیتگر+با+8+سرنشین

نورکرم+زارعی

هلی+کوپتر+ساقط+شده+در+دریاچه+چیتگر

 

 

 

 

 

 

 

کدخبر: 232021 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟