تصادف سه کامیون و دو سواری و یک وانت باهم، به خیر گذشت اما تصادف اپل و پژو ٤٠٥ در شیراز، جان دو نفر را گرفت.

به گزارش رکنا، بامداد و صبح امروز دو تصادف Crash سنگین در استان های فارس و زنجان رخ داد که متاسفانه یکی از آن ها منجر به کشته شدن دو نفر شد و دیگری به خیر گذشت. 
سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درخصوص تصادف سنگینی که ١:٤٥ بامداد امروز در محور کیلومتر ٩ شیراز-فسا در استان فارس اتفاق افتاده گفت: برخورد سواری اپل و پژو ٤٠٥ متاسفانه منجر به مجروح شدن سه نفر و فوت شدن دو نفر شد که مقصر آن راننده اپل به دلیل رعایت نکردن حق تقدم بوده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس Police راهور ناجا در ادامه افزود: به فاصله چند ساعت بعد یعنی پنج صبح امروز، تصادفی زنجیره ای در محور کیلومتر ٢٠ اصلی استان زنجان رخ داد که خوشبختانه کشته ای به جای نگذاشته است.
وی در این باره گفت: تصادف بین شش وسیله(کشنده ولوو، کامیون بنز، وانت پراید، کامیون ایسوزو، کامیون رنو و سمند) بوده است. مقصر این حادثه Incident راننده کامیون بنز به دلیل خستگی و خواب آلودگی( ٥٠ درصد) و از طرف دیگر راننده کشنده ولوو به دلیل توجه نداشتن به جلو( ٥٠ درصد دیگر) تشخیص داده شده اند. یک نفر در این تصادف مجروح شده است.
رحمانی همچنین در رابطه با دو تصادف روز گذشته گفت: ساعت ١٥:٣٠ دیروز( یکشنبه) سواری پراید و وانت نیسان در محور کیلومتر ٤٠ کوهپایه-هرند( استان اصفهان) باهم برخورد کردند که منجر به کشته شدن سه نفر و مجروح شدن یک نفر شد؛ مقصر این حادثه راننده پراید به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به تصادف ساعت ١٧ دیروز هم که باز در استان اصفهان رخ داده اشاره کرد و تصریح گرد: یک دستگاه پراید در محور کیلومتر ١٩ الیگودرز-داران به دلیل توجه نداشتن راننده به جلو واژگون شد که در اثر آن دو نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 231876 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟