آتش سوزی در بیمارستان اردیبهشت شیراز

علی اصغر بهروزی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: علت این حادثه Incident که ساعت 10:26 صبح شنبه به مرکز فوریت های آتش نشانی شیراز اعلام شد، در دست بررسی است اما به نظر می رسد جوشکاری در بخش تاسیسات آسانسور بیمارستان و افتادن جرقه های آتش موجب آتش گرفتن پارچه های برزنتی موجود در محوطه شد و باعث گسترش آن به طبقه سوم بیمارستان شد.

وی اظهار کرد: به دنبال این اتفاق و با هدف جلوگیری از خفه شدن افراد، بیماران بستری در طبقه سوم بیمارستان اردیبهشت شیراز به محوطه حیاط این مرکز درمانی منتقل شدند و به طور همزمان عملیات اطفای حریق انجام شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: پنج دستگاه خودروی اطفای آتش و یک دستگاه بالابر به این بیمارستان اعزام شد که در این میان، آتش با بهره گیری از 2 دستگاه خودروی اطفای حریق خاموش شد و به بالابر نیز نیازی نشد.

وی اظهار کرد: این حادثه مصدومی نداشت و در مدت حضور پرسنل اورژانس نیز موردی از بروز مشکل برای بیماران بستری در بیمارستان گزارش نشد.

بهروزی گفت: هم اینک بیمارانی که در طبقه سوم بیمارستان بستری بودند در حال انتقال از حیاط به دیگر بخش های بیمارستان هستند و طبقه سوم بیمارستان در حال مهیا شدن برای پذیرش دوباره بیماران است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 231752 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟