اگر گرفتار این 2 زن شده اید با پلیس تماس بگیرید + عکس

رئیس پلیس Police آگاهی خراسان رضوی گفت: در پی چند فقره جیب بری از خانم ها در داخل اتوبوس های شهر مشهد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ‌با توجه به اهمیت موضوع تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه شمال شهر مشهد، مامور رسیدگی به این پرونده شده و با کمک تعدادی از مالباختگان چهره فرضی متهمان که دو زن جوان هستند را شناسایی کردند.

سرهنگ حمید رزمخواه تصریح کرد: کارآگاهان زبده اداره مبارزه با سرقت Stealing پایگاه شمال پس از چندین روز کنترل نامحسوس اتوبوس ها سرانجام روز گذشته متهمان را در حال جیب بری از خانمی میانسال دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهمان 37 و 42 ساله که هر دو سابقه دار و به تازگی از زندان Prison آزاد شده اند در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بودند که در ادامه تحقیقات در مواجهه با تعدادی از مالباختگان و ادله و مستندات کشف شده به 29 فقره جیب بری از خانم ها در داخل اتوبوس های درون شهری اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: متهمان پس از سیر مراحل قانونی بنا به احکام صادره قضایی مجددا روانه زندان شدند و شهروندان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با ستاد خبری پلیس آگاهی با شماره 2183700 یا مراجعه به پایگاه شمال شکایات خود را مطرح و پیگیری کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس

 

کدخبر: 228387 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟