حمله هکر به حساب کاربری بک نوجوان مشهدی

سرهنگ جواد جهانشیری ، در تشریح خبر گفت: باتوجه به ارجاع شکوائیه نوجوان مشهدی نسبت به هک جیمیل و حساب کاربری وی رسیدگی به موضوع در دستور کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

شاکی در ادامه اظهارات خود به کارشناسان گفت: توسط حساب کاربری جیمیل خود بازی های آنلاین از جمله کلش اف کلنز و بازی مزرعه (hay-day) و .. را انجام می دهد و سطح بازی خود را تا حدودی افزایش داده اما از دیروز متوجه شدم که اجازه دسترسی به حساب کاربری خود را از دست داده ام. که تقاضای رسیدگی دارم.

سرهنگ جهانشیری در ادامه رسیدگی به پرونده افزود: کارشناسان پلیس فتا با دنبال کردن موضوع و پی گیری های فنی و تحقیقات صورت گرفته موفق به شناسایی متهم شدند.

متهم 18 ساله به نام رضا که از هم محلی های شاکی بود با دیدن شواهد فنی غیر قابل انکار اتهام خود را پذیرفت و اعتراف کرد: آشنایی ما در مدرسه بود و چون نسبت به گوشی تلفن همراه اطلاعاتی داشتم برای شاکی هم برنامه های اندرویدی را نصب و نرم افزارهای گوشی وی را ارتقاء دادم و در همین حین جیمیل پشتیبان برای وی تعریف کرده و اطلاعات حساب کاربری خودم را وارد نمودم و هر ده روز یک بار به بهانه اینکه جیمیل وی هک شده اقدام به تغییر رمز وی کرده و مبالغی از وی بابت رفع هک از شاکی دریافت کردم...

سرهنگ جهانشیری در پایان به کاربران در نگهداری سرویس پست الکترونیک توصیه کرد: با توجه به پرونده های اخیر در خصوص هک پست الکترونیکی( ایمیل ، جیمیل) که عموما از ناآگاهی کاربرآن سرچشمه می گیرد ، و افراد سودجو با اغفال کاربر انواع سوءاستفاده از جمله تغییر پسورد ، عدم دسترسی صاحب ایمیل و حتی سوء استفاده از مخاطبین و اطلاعات کاربری و عضویت در سایته های مختلف از سوی فرد سود جو متصور است لذا کاربران محترم با رعایت نکات امنیتی در انتخاب و نگهداری پسورد عبور مانع از هر گونه سودجویی شوند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

ازدواج باورنکردنی مرد 68 ساله با نوه 24 ساله اش

در اتاق ویلا زندانیم کردند/ به زور لباس هایم را درآوردند و ...

تبهکاران پسرم را در زندان خورده اند! +عکس

حمله به خانه مانکن معروف دنیای مد/ سارق بادیگارد خانه را با چاقو زد + فیلم و عکس

رمال گفت قمار کن و من زنم را باختم

خواهر 50 ساله خواننده معروف از همسر 38 ساله اش باردار شد + عکس

عکس های یادگاری بازیگر زن معروف ایرانی از سفرش به کانادا +تصاویر

شغل دوم کمدین معروف ایرانی چیست؟ / با بیزنس جذاب آقای بازیگر آشنا شوید! +عکس

 

کدخبر: 227117 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟