عکس سلفی راز گشای غرق شدن کودک اهوازی در آبنمای پارک+عکس

هفتم مهر امسال پویان دو و نیم ساله همراه خواهرش، مادربزرگ، عمه‌اش و شوهر او برای تفریح به بوستان شهید چمران در میدان امام ‌حسین(ع) شهر کرج رفتند. بچه‌ها مشغول بازی شدند و با تاریک شدن هوا بر جمعیت بوستان افزوده شد. همان موقع عمه متوجه غیبت پوپان شد.

همراه شوهرش ا‌طراف را جست‌وجو کرد، اما انگار خبری از پسر کوچولو نبود. سراغ نگهبان بوستان رفتند و مشخصات پویان را به او گفتند و به جست‌وجوهایشان ادامه دادند، حتی به کلانتری نزدیک بوستان نیز خبر دادند.

به چند نفر از دوستان و اقوام زنگ زدند و از آنها کمک خواستند. عکس پویان را که در گوشی‌شان بود، به هر فردی در بوستان می‌رسیدند نشان می‌دادند تا ردی از او پیدا کنند، اما انگار کسی پسر کوچولو را ندیده بود. جست‌وجوها ادامه داشت تا این‌که نیمه شب شد. نگهبان‌های بوستان، در را بستند و از افرادی که در جست‌وجوی پسر خردسال بودند، خواستند روز بعد بازگردند. این خانواده به اجبار بوستان را ترک کردند، اما به جست‌وجوشان در اطراف بوستان ادامه دادند، اما خبری از او نبود.

کشف جسد در آب‌نما

پدر پویان روز بعد که از ماجرای گم‌شدن فرزندش باخبر شده بود، از اهواز به کرج آمد. آنها دوباره وارد بوستان شده و در حال جست‌وجو بودند که ساعت 8 و 30 دقیقه صبح یکی از نگهبانان از کشف جسد پسر کوچولو در آب‌نمای بوستان چمران خبر داد. اعضای خانواده سراسیمه به مقابل آب‌نما رفته و نگهبان‌ها را در حال بیرون آوردن جسد پویان دیدند. جسد پویان به پزشکی قانونی منتقل و دو روز پیش به خانواده‌اش تحویل شد.

عکس سلفی با جسد

پدر داغدیده گفت: همسرم برای سرکشی به خانواده‌اش به شهر قم رفته بود. من، پویان و خواهر بزرگ‌تر‌ش در شهرمان اهواز بودیم. بچه‌ها دلشان برای مادر بزرگ و عمه‌شان تنگ شده بود. بنابراین آنها را نزد خانواده‌ام در کرج برده و به اهواز بازگشتم. عصر هفتم مهر بود که در تماس خانواده‌ام متوجه شدم، پسرم گم شده است. ماجرا را به همسرم اطلاع دادم و من از اهواز و همسرم از قم به کرج آمدیم. روز بعد جسد پویان داخل آب‌نما پیدا شد. آنجا هیچ‌گونه حفاظی نداشت و عمق آب به 50 سانتی‌متر می‌رسید. اگر آنجا حفاظ داشت و علائم هشدار دهنده نصب می‌شد، شاید پسرم به سمت آب‌نما نمی‌رفت و داخل آن نمی‌افتاد که این‌چنین داغدار او شویم.

وی افزود: نگهبان‌های بوستان فقط با یک چراغ قوه اطراف را جست‌وجو کردند. ساعت 8 صبح روز بعد از حادثه زن جوانی برای گرفتن عکس سلفی به مقابل آب‌نما رفته بود. او زمانی که عکس گرفته شده در گوشی‌اش را نگاه کرد، متوجه شد پشت سرش در آب‌نما جسدی افتاده که در عکس او معلوم است. بازگشته و آب‌نما را نگاه کرده و همان موقع با دیدن جسد، موضوع را به نگهبان‌های بوستان خبر داده است. نگهبان‌های بوستان به ما گفتند که در اطراف آب‌نمای محل حادثه دوربینی وجود نداشته، اما دوربینی در پارک صحنه غرق شدن پویان را ثبت کرده است.

شکایت کردیم

وی تصریح کرد: دو روز پیش با حضور در پلیس آگاهی استان البرز از مسئولان بوستان شکایت کردم، چراکه اگر آنها در اطراف آب‌نما حفاظی نصب می‌کردند، پسرم دچار حادثه نمی‌شد و اکنون نقاب به خاک نمی‌کشید. پزشکی قانونی در بررسی اولیه و هنگام صدور دفن جسد پسرم اعلام کرده بود که مرگ پویان به دلیل ورود آب به مجاری هوایی به خاطر غرق‌شدگی بوده است.

هنوز آب‌نما ناایمن است

مینو زنی که روز حادثه همراه بچه‌هایش به بوستان چمران آمده و خانواده کودک غرق شده را در حال جست‌وجوی او دیده بود نیز گفت: من و خانواده‌ام نیز با دیدن این خانواده که به دنبال نوه گمشده‌شان بودند، ساعاتی همراه شوهرم و بچه‌ها اطراف را جست‌وجو کردیم، اما او را پیدا نکردیم. بعدازظهر روز بعد که به بوستان آمدم و از نگهبان‌ها موضوع را پرس‌وجو کردم، متوجه شدم که پسر کوچولوی گمشده در آب‌نمای بوستان غرق شده و جسدش را صبح پیدا کرده‌اند. هنوز آنجا ناایمن است و امکان دارد این حادثه فردا برای فرزند من یا برای فرزندان خانواده ‌های دیگر رخ دهد، بنابراین از مسئولان بوستان می‌خواهم که واقعا در کنار این آب‌نماها حفاظ‌هایی نصب کنند تا کودکان نتوانند به آنجا رفته و دچار حادثه شده و این‌گونه خانواده‌ها داغدار شوند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در پلیس آگاهی استان البرز، تحقیقات پلیس آگاهی برای روشن شدن ابعاد پرونده مرگ دلخراش این کودک خردسال ادامه دارد.

مسئولان شهرداری و مسئولان بوستان چمران درباره مرگ دلخراش پویان حاضر به پاسخگویی نشدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

معلم به نقاشی کودک طرفدار تراکتور صفر داد!+عکس

مریم شوهر دارد، اما قلبش برای مرد دیگری می‌تپد!

یک دختر در شرق تهران جان یک جوان را گرفت و جوان دیگر را به زندان فرستاد

له شده مار زیر چرخ های هواپیما در باند فرودگاه اردبیل + عکس

از خودم فیلم زشت گرفتم و برای فرهاد فرستادم / نگذارید آبرویم برود

آقای بازیگر و همسرش در اولین سالگرد ازدواحشان! +عکس

پوستر سلام بمبئی با طراحی محمدرضا شریفی نیا! / محمدرضا گلزار و بنیامین در کنار ستاره زن بالیوود +عکس

سلفی آیینه ای جالب خانم بازیگر پس از گریم در کنار تصویر چهره اصلی اش +عکس

 

کدخبر: 226721 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟