بازداشت دزدان حرفه ای در تعقیب و گریز پلیسی در مسعودیه تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ رسول بهرامی در تشریح این خبر بیان داشت :  واحد گشت کلانتری 157 مسعودیه در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی یه یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ که دارای 3 نفر سرنشین و به طرز عجیبی در حال حرکت بود مشکوک می شوند.

 سرهنگ رسول بهرامی در تشریح این خبر بیان داشت: واحد گشت کلانتری 157 مسعودیه در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی یه یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ که دارای سه نفر سرنشین و به طرز عجیبی در حال حرکت بود مشکوک می شوند.

وی گفت: متهمان با مشاهده ماموران بلافاصله اقدام به فرار نمودند و متواری شدند و پس از تعقیب و گریز ، با اجرای طرح مهار در نهایت خودرو متهمان متوقف شده و دو نفر از سرنشینان که قصد متواری شدن داشتند بلافاصله دستگیر شدند.

این مقام  انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره شد و گفت: پس از دستگیری این دو نفر، با بررسی های اولیه مشخص شد که هر 2 نفر از سارقان سابقه دار هستند که بارها در خصوص سرقت دستگیر شده اند.

سر کلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد:  با ادامه تحقیقات مشخص گردید که خودرو پراید سرقتی می باشد و نفر سوم داخل خودرو نیز از اتباع کشور های همسایه بوده و ایشان را به قصد زورگیری سوار خودرو و کلیه وسایل و پول و تلفن همراه وی را گرفته و سرقت نموده اند.

سرهنگ بهرامی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: در خصوص سرقت خودرو و زور گیری پرونده تشکیل شده و متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ بهرامی به شهروندان توصیه نمود: از سوار شدن به خودرو های خارج از ناوگان حمل و نقل عمومی و یا خودرو های شخصی که راننده آن مشکوک به نظر می رسد خودداری نمایند.

کدخبر: 990819 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟