کشف داروی قاچاق و مواد مخدر در غرب استان تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین زلفخانی روز دوشنبه اظهار داشت: در اجرای طرح های آرامش در شهر و جمع آوری معتادان متجاهر ، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در غرب استان تهران اقدام کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح، پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح، در یک ماه گذشته تعداد ۲ هزار ۶۰۵ نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان های غرب استان تهران جمع آوری و جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با بیان اینکه در اجرای طرح های آرامش در شهر، ۳۵ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند، اعلام کرد: در اجرای این طرح، یک هزار و ۸۳۹ خرده فروش و ۴۲۶ کیلو ۹۳۳ گرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

سرهنگ زلفخانی یادآور شد: اولویت اصلی پلیس مبارزه با مواد مخدر، برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیتی در این راستا، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: در پی گزارش به دست آمده از منابع موثق مبنی بر دپوی کالای قاچاق از نوع دارو در شهرک واوان شهرستان اسلامشهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سردار مهدی کرمی اظهار داشت: محل نگهداری داروی قاچاق در شهرک واوان توسط پلیس شهرستان مورد شناسائی قرار گرفت و با هماهنگی قضائی با ورود به محل، موفق به دستگیری یک نفر در این زمینه شدند.

وی افزود: در بازرسی از انبار اعلامی، بیش از ۲۲ هزار قلم انواع داروی قاچاق کشف شد که کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق را ۱۰میلیارد ریال برآورد کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و کلیه داروهای قاچاق توقیف، و محل انباری نیز برابر دستور قضائی پلمب و متهم به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اسلامشهر معرفی شد.

مواد مخدر

کدخبر: 990712 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟