بازداشت زوج بی آبرو با محموله سنگین مواد ممنوعه تهران + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب در تشریح جزییات این خبر اعلام کرد: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در جنوب شهر تهران پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را دردستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه افزود: پس از چندین روز تحقیقات فنی مشخص شد این زوج جوان سابقه دار به تازگی با مراجعه به مرزهای شرقی کشور مقادیر قابل توجه ای مواد مخدر را تهیه و قصد دارند از طریق محورهای مواصلاتی آن را به پایتخت منتقل و توزیع کنند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان و شناسایی مسیر حرکتشان در یکی از شهرهای استان کرمان،بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری آنان آغاز شد.

این مقام انتظامی افزود: با تجمیع اطلاعات بدست آمده موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور بازداشت متهمان صادر و در ادامه ماموران پس از چندین شبانه روز رصد و پایش دقیق، بامداد روز گذشته موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را قبل از ورود به پایتخت دستگیر و در بازرسی از آنان 14کیلوو 700 گرم شیشه و سه کیلوگرم هروئین کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای ادامه سیر مراحل قانونی به مقام قضائی منتقل شدند.

کدخبر: 990656 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟