قتل جنجالی در بندعباس / دستان این 8 پسر به خون یک مرد آغشته شد

به گزارش رکنا، جروبحثی ساده در خیابان طلوع بندرعباس منجر به مرگ دلخراش جوان 30ساله شد. قاتل  18 ساله به همراه 7 نفر  از دوستانش  روز بعد از جنایت دستگیر شدند.

پرونده قتل

سه‌شنبه بیست‌ویک فروردین‌ماه سال جاری (شب قبل از عید فطر)، پرسنل انتظامات بیمارستان خلیج‌فارس در تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از مرگ  مرد جوانی به نام یوسف  گزارش کردند که براثر جراحات عمیق ناشی از ضربات جسم برنده به ناحیه گردن جانش را ازدست‌داده است.

مأموران کلانتری پس از رسیدن به محل  و انجام تحقیقات لازم،پرونده را به کارآگاهان اداره مبارزه با جنایی پلیس آگاهی استان انتقال دادند.

بگو ومگوی مرگبار

کارگاهان در همان شب  بعد از تفحص در محل حادثه (خیابان طلوع ) پی بردند که ساعت حدود 20 و 30دقیقه مقتول برای انجام کاری از منزل خارج و لحظاتی در کنار مجتمع مسکونی ایستاده بود. پسر 18 ساله در همان حین  از آن مسیر عبور می‌کرد، کنایه‌ای به او زد و این بگومگوهای ساده باعث شد که پسر جوان باحالت عصبانیت از محل خارج شود. یوسف موضوع را به شوخی گرفته بود تصورش را نمی‌کرد آتش حادثه خونین روشن‌شده است و دقایقی بعد توسط این پسر رهگذر، تسلیم مرگ شود.  وی که هنوز جلوی مجتمع ایستاده بود، متوجه شد چند موتورسوار در حال  نزدیک شدن هستند، تا خواست از محل دور شود آن پسر جوان به سرعت با ضربه چاقو ، ابرو او زخمی کرد. یوسف که دچار شوکه شده بود به سمت مجتمع فرار کرد ولی آن‌ها سد راه او شدند و آن پسر چاقو با ضربه عمیقی به گردن او وارد کرد. قاتل به همراه دوستانش پس‌ازاین حادثه هولناک  از مهلکه گریخت و جوان غرق در خون‌روی زمین افتاد. یکی از همسایگان با دیدن این ماجرا ،به‌سرعت او را به بیمارستان خلیج‌فارس انتقال داد. علیرغم تلاش کادر درمان، وی به علت شدت جراحات  به کام مرگ فرورفت.

  دستگیری در کمتر از 18 ساعت

به گفته سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان، کارآگاهان اداره مبارزه با جنایی پلیس آگاهی با تلاش همه‌جانبه و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی  و با اقدامات فنی و اطلاعاتی در کمتر از 18 ساعت پس از وقوع قتل، هویت ضارب اصلی و همدستان وی شناسایی کردند. متهم به قتل  در بازجویی‌ها صراحتا به جنایت  ناشی از جروبحث آنی و بدون هیچ انگیزه اعتراف کرد. در بازرسی از مخفیگاه وی واقع در چند متری از منزل مقتول  آلت قتاله که هنوز آثار خون بر روی تیغه آن مشهود بود کشف و ضبط شد. متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

کدخبر: 989122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟