کفتار پیر سوار بر موتور به دنبال دختربچه ها می رفت / مرد شیطان صفت در شیراز دستگیر شد

به گزارش رکنا، چندی قبل پدر و مادر دختر بچه‌ای 9 ساله با مراجعه به پلیس از ربوده شدن دخترشان از سوی مردی موتورسوار و آزار وی خبر دادند.

در حالی که تحقیقات در این پرونده ادامه داشت چند روز بعد خانواده دختری 8 ساله با شکایتی مشابه به اداره پلیس مراجعه کردند. بررسی‌ها نشان داد هر دو کودک از سوی یک نفر ربوده شده و مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند. یکی از دخترها گفت: برای خرید از مغازه سرکوچه می‌رفتم که مردی با موتور جلوی مرا گرفت و شروع به صحبت کرد بعد هم به من گفت از دوستان پدرم است و به بهانه دور زدن مرا سوار موتور کرد اما به جای خلوتی رفت و مرا آزار داد.

دختر دیگر نیز اظهار داشت هنگامی که در کوچه سرگرم بازی بوده این مرد به او نزدیک شده و به بهانه موتورسواری او را فریب داده و با خود به مکان خلوتی برده و مورد آزار و اذیت قرار داده است.

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد در این باره گفت: با شروع تحقیقات و بررسی‌های میدانی در ادامه مشخص شد هر دو کودک از سوی مردی 50 ساله و ناشناس با یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از کوچه‌های شهر اغفال شده و پس از ربوده شدن در مکانی خلوت مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند. بدین ترتیب با تلاش پلیس و اقدامات فنی، مرد 50 ساله شناسایی شد و مأموران را در حالی که در کوچه‌ها پرسه‌زنی می‌کرد، دستگیر کردند. متهم که نخست منکر جرایم خود بود وقتی با مدارک مستند روبه‌رو شد لب به اعتراف گشود. تحقیقات درباره سایر جرایم احتمالی وی ادامه دارد.

سرهنگ «جوکار» با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده و تحقیقات مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، از خانواده‌ها درخواست کرد به کودکان خود بیاموزند که به افراد غریبه هیچ وقت اعتماد نکنند و در اماکن عمومی از مقابل چشم پدر و مادر خود دور نشوند و بدون اجازه خانواده به همراه افراد ناشناس جایی نروند.

 

 

منبع : روزنامه ایران

کدخبر: 988809 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟