زمین مرد ایرانی را در شهرک ولیعصر بلعید!

به گزارش خبرنگار رکنا:جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در خصوص حادثه سقوط در چاه محله شهرک ولیعصر  گفت: ساعت 18:04 دقیقه عصر روز 24 فروردین ماه خبر سقوط مرد جوانی به چاه 70 متری در شهرک ولیعصر ، خیابان عمرانی به سامانه 125 آتش نشانی تهران گزارش شد و بلافاصله 2 ایستگاه با تجهیزات مورد نیاز در خصوص عملیات حوادث چاه در زمان کمتر از 3 دقیقه به محل اعزام شدند.

سقوط در چاه

ماموران در محل حادثه با یک سوله متروکه 500 متری روبروی شدند که درون آن یک چاه به عمق  70 مترو حفاری شده بود که کارگر داخل این چاه به دلایل نامعلومی بعد از پاره شدن تجهیزات نگهدارنده اش به عمق چاه سقوط می کند و به دلیل اینکه در کف این چاه عمیق مقدار زیادی آب جمع شده بود و همین موضوع انجام عملیات را سخت تر کرد.

تیم آتش نشانی در اولین اقدام نصبت به تعمیر پمب آب برای تخلیه آب درون چاه اقدام کرده و سپس به دلیل ریزش احتمالی دیواره های چاه با احتیاط کامل وارد چاه شده و جسد مرد جوان 44 ساله ایرانی را خارج کردند.

متاسفانه به گفته عوامل اورژانس این مرد جوان در همان دقایق اولیه سقوط به چاه بر اثر ضربه و خفگی به کام مرگ فرو رفته بود، این عمایات در ساعت 1 بامداد روز 25 فروردین ماه به اتمام رسید.

سقوط در چاه

کدخبر: 987907 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟