قتل خونین پسر جوان جلوی چشم پسر دایی اش / قاتل خودش هم راهی بیمارستان شد + جزییات

به گزارش رکنا، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار کرد: روز چهارشنبه 15 فروردین‌ماه، کارکنان انتظامات بیمارستان شهدای یافت‌آباد مرگ مشکوک یک مرد جوان و جراحات شدید 2 مرد دیگر را با ضربات چاقو از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش کردند.

وی ادامه داد: با اعلام این خبر، خیلی زود تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به بیمارستان موردنظر اعزام شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: تیم جنایی در نخستین گام با جسد مرد حدوداً 25 ساله‌ای مواجه شدند که از ناحیه قفسه سینه هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته بود.

وی عنوان کرد: بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که مقتول در جریان یک نزاع خیابانی 3 نفره در محله ابراهیم‌آباد قربانی جنایت شده که در جریان این درگیری قاتل و و یک نفر دیگر زخمی شدند و از سوی امدادگران اورژانس به این بیمارستان  منتقل شده اند.

سردار ولی پور گودرزی گفت: خیلی زود پسردایی مقتول هدف تحقیقات قرار گرفت و مدعی شد، ما کارگر هستیم و در یک خانه کوچک اجاره‌ای در محله "یافت‌آباد" تهران  زندگی می‌کنیم؛ مقتول که پسرعمه‌ام بود با مالک بخاطر اینکه خانه کوچک است و افراد زیادی در آنجا زندگی می‌کنند، اختلاف پیدا کرد و این موضوع باعث شد تا از یکدیگر کینه بگیرند و با هم قرار نزاع بگذارند؛ در جریان این درگیری قاتل با ضربه چاقو پسرعمه‌ام را به قتل رساند اما خودش و من به شدت زخمی شدیم!

رئیس پلیس آگاهی تهران  ادامه داد: پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته محل جنایت، بررسی‌های خود را در رابطه با این پرونده دهند.

  وی  خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهمان که در بیمارستان بستری بودند پس از سیر مراحل درمانی جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار خواهند گرفتند.

کدخبر: 987041 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟