توضیحات راهداری پاوه درباره سقوط خودرو حامل ۳ سرنشین به سد داریان

ساعت ۱۹:۰۰ روز _سه‌شنبه چهاردهم فروردین _ خودروی پژو ۴۰۵ با سه سرنشین اهل بخش شاهوی روانسر که ساکن شهرستان پاوه بودند، به داخل سد داریان سقوط می‌کند که یکی از سرنشینان خود را نجات می‌دهد و تلاش برای یافتن دو سرنشین دیگر توسط نیروهای امدادی و مردمی و همچنین بهمن پرورش غواص توانمند کرمانشاهی از بامداد روز پانزدهم فروردین‌ماه آغاز می‌شود.

بعد از گذشت چند ساعت خودروی سقوط کرده همراه پیکر مادر خانواده پیدا و ساعت ۱۵ همان روز جسد کودک هم کشف و تحویل مراجع قضائی داده می‌شود.

با توجه به حادثه اتفاق افتاده انتقادهای از عدم وجود نیوجرسی در جاده منتهی به دریاچه سد داریان مطرح است که ابراهیم شهریاری رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پاوه در این رابطه به خبرنگاران گفت: حادثه تلخ سقوط خودرو به دریاچه سد داریان بعد از پل ناو در حوزه استحفاظی و جغرافیایی شهرستان سروآباد بوده است.

وی ادامه داد: محور زلته به هجیج به هورامان در حوزه استحفاظی شهرستان پاوه با نصب نیوجرسی و ایجاد حفاظ با دیوار تأمین ایمنی شده که احتمال سقوط به دریاچه در این مسیر بسیار پایین است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پاوه تصریح کرد: همچنین نسبت به تأمین روشنایی تونل‌ها و نصب علائم ایمنی، هشداردهنده و مسیر نما اقدامات مؤثری را مطابق آئین‌نامه ایمنی راه‌های ایران انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: در این راستا به خاطر مسائل انسانی و وجدانی به همکاران اداره راهداری شهرستان سروآباد استان کردستان نیز توصیه شده که ایمن‌سازی نقاط پرتگاهی ادامه مسیر از انتهای حوزه استحفاظی شهرستان پاوه تا روستای سلین که دریاچه سد داریان تا آنجا امتداد می‌یاید در برنامه کاری خود قرار دهند.

کدخبر: 985679 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟