قتل خونین به خاطر کوچکی یک خانه در جنوب تهران / پسر 25 ساله بی گناه کشته شد

چهارشنبه پانزدهم فروردین‌ماه، کارکنان انتظامات بیمارستان شهدای یافت‌آباد مرگ مشکوک یک مرد جوان و جراحات شدید 2 مرد دیگر را از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش کردند.

با اعلام این خبر، خیلی زود تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه قاضی محمد جواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امورجنایی به بیمارستان موردنظر اعزام شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در نخستین گام با جسد مرد حدوداً 25 ساله‌ای مواجه شدند که از ناحیه قفسه سینه هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که مقتول در جریان یک نزاع 3 نفره در محله ابراهیم‌آباد قربانی جنایت شده و پسردایی خود و قاتل به نام "مالک" پس از اینکه در جریان این درگیری مرگبار زخمی شدند از سوی امدادگران اورژانس به این بیمارستان انتقال پیدا کردند.

خیلی زود پسردایی مقتول هدف تحقیقات قرار گرفت و گفت: ما کارگر هستیم و در یک خانه کوچک اجاره‌ای در محله یافت‌آباد زندگی می‌کنیم؛ مقتول که پسرعمه‌ام بود با مالک بخاطر اینکه خانه کوچک است و افراد زیادی در آنجا زندگی می‌کنند، اختلاف پیدا کرد و این موضوع باعث شد تا از یکدیگر کینه بگیرند و با هم قرار نزاع بگذارند؛ در جریان این درگیری قاتل با ضربه چاقو پسرعمه‌ام را به قتل رساند اما خودش و من به شدت زخمی شدیم!

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته محل جنایت، بررسی‌های خود را در رابطه با این پرونده دهند.

با دستور قاضی شفیعی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهمان پس از سیرمراحل درمانی جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار خواهند گرفت.

کدخبر: 985630 ویرایش خبر
لینک کپی شد
هاله مجیری
آیا این خبر مفید بود؟