در سال جدید جهش پلیس امنیت اقتصادی با شدت بیشتری در دستور کار است

به گزارش رکنا، رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به اینکه در سال گذشته اقدامات موثری در راستای جهش پلیس امنیت اقتصادی انجام شد اما تا رسیدن به نقطه مطلوب هنوز فاصله و راه درازی داریم، گفت: جهش پلیس امنیت اقتصادی در سال جاری همچنان مهمترین راهبرد و ماموریت پلیس امنیت اقتصادی است و با عنایت به شعار سال " جهش تولید با مشارکت مردم " این مهم با روند و شدت بیشتری انجام خواهد شد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه با ریل گذاری های صورت گرفته در سال گذشته تلاش کردیم که ماموریت های پلیس با استحکام و قوام بیشتری انجام شود، بیان داشت: در شرایطی که دشمنان با هجمه ها و فشارها و تحریم های اقتصادی همه تلاش خود را بکار بسته اند تا زندگی مردم را به مضایقه بکشانند مسئولیت پلیس امنیت اقتصادی ارزش دو چندان و اهمیت مضاعفی پیدا می کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در ادامه با اشاره به جنایت های درد منشانه اسرائیلی های غاصب در نوار غزه و با تسلیت شهادت سردار رشید اسلام سردار زاهدی اقدام تروریستی و ناجوانمردانه اسرائیل غاصب گفت: دشمنان ما همواره نشان داده اند که به هیچ منشور و مسلک و مرامی پایبند نیستند و برای مطامع و مقاصد خود به راحتی همه مبانی و اصول بشریت را ذبح می کنند و به مسلخ می کشانند، همچنانکه در نوار غزه شاهد جنایت های اسرائیلی ها غاصب هستیم.

سردار رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت شهادت مظلومانه امام علی علیه السلام و اینکه امام علی قربانی جهل و عدم بصیرت مردم زمانه خود شد، عنوان داشت: ولایت مداری رکن رکین انسجام و اتحاد و رشد و تعالی مسلمین و جامعه اسلامی است.

وی با تاکید بر موضوع خودشناسی و اینکه باید توانمندی هاو جایگاه و قابلیت های خود را بشناسیم و از مسئولیت و موقعیت خود در راستای خدمت بیشتر به مردم استفاده کنیم، گفت: حاسبوا قبل ان تحاسبوا به فرموده ائمه معصوم باید به حساب خود برسیم قبل از اینکه به حساب ما رسیدگی شود یعنی باید پرونده و عملکردی قابل قبول در پیشگاه الهی و در راستای دفاع از حقوق مردم راشته باشیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی در ادامه با تاکید بر اینکه نظم و انضباط باید سرلوحه همه کارهای ما باشد، گفت: رعایت سلسله مراتب، انضباط و وقت شناسی از اولویت های همیشگی ما باشد.

سردار رحیمی درادامه با تاکید بر توجه به معنویات و لزوم خدا محوری افزود: باید خدا محوری و خدا ترسی در راس برنامه های ما باشد.

سردار رحیمی در ادامه با اشاره به اینکه خلاقیت و ابتکار و نوآوری باید محور برنامه ها و کارهای شما باشد، بیان داشت: باید با نو آوری و ابتکار هر روز طرحی نو در اندازید و مبدع اقدامات نو و اثرگذار باشید.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر مساله آموزش و ضرورت وجود آموزش گفت: باید کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی در همه محورها و زمینه های اقتصادی از تخصص و تبحر لازم برخوردار باشند و به علوم روز مجهز باشند.

وی با اشاره به اینکه صیانت از جمله موضوعات محوری و لازم در سازمان ها محسوب می شود عنوان داشت: باید با دقت و حساسیت از اصول، مبانی کاری، ماموریتی و اخلاقی و آرمانی خود صیلنت نماییم و با عملکرد صحیح خود اجازه ندهیم که حتی در مظن اتهام قرار بگیریم.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه پلیس بر اینکه پلیس امنیت اقتصادی مجموعه ای عملیاتی است، خاظرنشان کرد: پرونده های اقتصادی از پیچیدگی های بسیاری برخوردار هستند که مقابله با این مهم نیازمند عزمی جدی و تخصصی و تبهری عالی است.

وی باشاره به اینکه در سال 1403 موضوع جهش پلیس امنیت اقتصادی در دستور کار است، عنوان داشت: ستاد خبری 096300 فرصت مناسبی است تا هموطنان ما بتوانند در راستای مقابله جدی و همه جانبه با مجرمان و مفسدان اقتصادی با مشارکت خود اخبار و اطلاعات خود را به مشارکت بگذارند

کدخبر: 985246 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟