دزد حرفه ای جلوی چشم پلیس دست به سرقت زد و گریخت / بازداشت سارق تکرو در تعقیب و گریز پلیسی

به گزارش رکنا، سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: 12 فروردین ماه ماموران کلانتری 123 نیاوران در محدوده خیابان پور ابتهاج تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 سفید مواجه شده که از خودرو پیاده و به سراغ یک خودرو رفته و اقدام به باز کردن درب آن نمود.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: سارق با رویت ماموران اقدام به فرار کرده و سوار خودرو شد و دستور ایست وسیله نقلیه مذکور توسط ماموران صادر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: سارق خودرو به طرز خطرناکی از محل متواری شد و به هشدارهای پلیس اعتنایی نمی کردند که  ماموران پلیس با ایجاد طرح مهار، سرانجام موفق شدند خودرو را متوقف و متهم را دستگیر کنند.

سرهنگ ضرونی بیان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات خودرو و 10 فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کردند و از خودرو متهم پنل ضبط ، 3 عدد جک خودرو ، یک عدد ضبط کامل ، دو عدد آمپیلی ، یک عدد قفل پدال ، دو عدد بوق خودرو ، یک عدد چراغ جلو ، 3 عدد عینک و ابزار و ادوات سرقت کشف شد.

وی  افزود: متهمان برای ادامه روند رسیدگی قانونی، تحویل مقامات قضائی  شدند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد،  از جا گذاشتن وسایل قیمتی داخل خودرو و همچنین از پارک کردن خودرو در معابر خلوت و تاریک خودداری  کنند.

کدخبر: 984630 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟