شبیخون پلیس به پاتوق اراذل و اوباش کاشان / همه از آنها وحشت داشتند

سرهنگ ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از انهدام پاتوق اراذل و اوباش در کاشان خبر داد و اظهار داشت: شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش‌ها بر اساس اعلام گزارش‌های متعدد مردمی مبنی بر مزاحمت‌ها و شرارت‌های متعدد افراد در یکی از محله‌های شهر کاشان، انجام شد.

وی با بیان اینکه با انهدام این پاتوق هفت نفر از اراذل و اوباش کاشان دستگیر شدند، افزود: اراذل و اوباش منزلی را به عنوان پاتوق خود استفاده می‌کردند و به محلی برای تجمع دیگر دوستان ناباب این افراد تبدیل شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در بیان اقدامات صورت گرفته از سوی ماموران فرماندهی انتظامی این شهرستان تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، طی یک عملیات هفت شرور سابقه‌دار دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه امنیت خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: اجازه قدرت‌نمایی به هیچ اوباشی داده نخواهد شد که با اقدامات مجرمانه و شرورانه خود بخواهد نظم و امنیت عمومی شهروندان را به مخاطره بیاندازد.

سرهنگ کاکاوند در بخش دیگری از سخنان خود از انهدام باند سارقان حرفه ای کش‌روزنی در کاشان خبر داد و ابراز داشت:️ ماموران کلانتری 11 غیاث‌الدین جمشید باند سه نفره سارقانی که به روش‌کش روزنی از فروشگاه‌ها و مغازه‌های سطح حوزه استحفاظی اقدام به سرقت می‌کردند شناسایی و در یک عملیات ضربتی داخل مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف و متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به پنج فقره سرقت کش‌روزنی اعتراف کرده و تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد .

کدخبر: 984244 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟