بازداشت زورگیران خشن بوستان ولایت تهران / سوار بر موتور با چاقو از مردم دزدی می کردند

به گزارش رکنا، سرهنگ  کیانوش نظری سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: ساعات پایانی شب 9 فروردین ماه، تیم گشت کلانتری 152 خانی آباد در حال گشت زنی در بوستان ولایت بودند که متوجه یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش با 2 سرنشین شده که هنگام رد شدن از کنار یک شهروند اقدام به زورگیری از وی کردند.

وی گفت: ماموران گشت کلانتری 152 خانی آباد بلافاصله دست به کار شده و زورگیران با مشاهده ماموران فورا به صورت پیاده و همچنین با استفاده از موتورسیکلت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی گفت: ماموران در یک عملیات منسجم و پلیسی زورگیری که به صورت پیاده متواری شده بود دستگیر و در بررسی های بیشتر  از وی یک قبضه  سلاح سرد و 2 دستگاه تلفن همراه خاموش کشف و متهم اعتراف کرد که آنها را  به تازگی زورگیری کرده است.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهم  برای بررسی های تکمیلی به کلانتری منتقل و شناسایی مال باختگان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: دستگیری متهم متواری در دستور کار دارد و متهم برای اخذ دستور قضائی روانه دادسرا شد.

سرهنگ نظری در پایان خاطر نشان کرد : شهروندان از تردد در محل های  تاریک و خلوت در ساعات پایانی شب خودداری نموده و در صورت مشاهده افراد مشکوک یا مشاهده عمل زورگیری و سرقت سریعا با سامانه 110 تماس حاصل فرمایند.

کدخبر: 983971 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟