موبایل قاپ حرفه ای در حین زاغ زنی بازداشت شد!

به گزارش رکنا، سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: تیم عملیاتی کلانتری 114 غیاثی در حال گشت زنی در خیابان خاوران تهران  بودند که یکی از شهروندان سراسیمه به آن ها مراجعه و اظهار کرد تلفن همراه وی توسط فردی زورگیری شده است.

وی با اشاره به اینکه این شهروند موفق شده بود مشخصات ظاهری متهم را به خاطر بسپارد ادامه داد: مشخصات ظاهری سارق به گشت های انتظامی پلیس اطلاع رسانی شد و گشت زنی های هدفمند بدین ترتیب آغاز شد.

وی گفت: ماموران پلیس دقایقی بعد به فردی که مشخصات آن با اطلاعات به دست آمد مطابقت داشت مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار دادند و مشخص شد که این فرد به دفعات مختلف تردد شهروندان عبوری را  کنترل و در حال زاغ زنی است.

سرهنگ بهرامی ابراز داشت: ماموران بلافاصله وارد عمل شدند و در یک عملیات پلیسی متهم را دستگیر و تلفن همراه شاکی  را به همراه تعدادی تجهیزات پلیسی از متهم کشف کردند.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهم که از اتباع کشورهای همسایه است  در تحقیقات اولیه به جرم خود معترف  و متهم پس  از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ بهرامی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان با رعایت توصیه های پلیسی در محل های عمومی و پرتردد ترجیحا از تلفن همراه استفاده نکنند یا از هندزفری استفاده کنند و ازدادن تلفن همراه خود به افراد غریبه خودداری نمایند تا از وقوع این نوع سرقت جلوگیری نمایند.

کدخبر: 982964 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟