اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در آبادان!

به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس آبادان در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان آبادان با هدف افزایش احساس امنیت و آرامش عمومی، سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان و امنیت پایدار، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با بهره گیری حداکثری از امکانات را اجرا کردند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح علاوه بر کشف 2قبضه سلاح شکاری غیر مجاز ،اقلام مسروقه منازل از جمله مشاعات ساختمانی،دو دستگاه موتورکولر گازی، دستگیری 2 نفر سارق، 2 خرده فروش مواد مخدر  و مقادیری مواد مخدر صنعتی را کشف کردند و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ کشوری ادامه داد: در این ماموریت تعداد 12 دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات که باعث سلب آسایش عمومی شهروندان و مسافران در تفرجگاهها شده بودند نیز توسط ماموران انتظامی شهرستان توقیف و روانه پارکینگ شدند.

رئیس پلیس شهرستان آبادان در پایان با بیان این که امروزه مصرف مواد مخدر به ‌عنوان یکی از معضلات و تهدیدات، ضمن اینکه تاثیرات منفی فراوانی بر فرد دارد، تبعات منفی و هزینه‌های زیادی را متحمل خانواده و جامعه می‌کند، خاطرنشان کرد: پلیس اعتقاد دارد ریشه کن کردن اعتیاد در جامعه با مقابله امکان پذیر نیست، از همین‌رو رویکرد پلیس در حوزه موادمخدر رویکرد اجتماعی است.

خبرنگارحوزه انتظامی وحوادث علی رنجکش

 

کدخبر: 982826 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟