ترافیک در آزادراه های قزوین سنگین است

به گزارش رکنا، سرهنگ فرهاد ذاکری منش روز شنبه اظهار کرد: هم اکنون ترافیک در لاین شمالی آزاد راه قزوین - کرج، حوالی عوارضی ۲ پرحجم و سنگین، دانشگاه آزاد واقع در کنارگذر شمالی قزوین سنگین و همچنین در آزادراه های قزوین - رشت و قزوین زنجان نیز نیمه سنگین و روان گزارش شده است.

وی ادامه داد: تیم های گشت پلیس راه استان در سطح راه های اصلی، فرعی و آزادراهی حضور فیزیکی دارند تا از بروز هرگونه حادثه احتمال جلوگیری و سفری امن و ایمن را برای خودروهای عبوری نیز فراهم کنند.

سرهنگ ذاکری منش یادآور شد: با توجه به اینکه از امروز بعدازظهر شاهد بازگشت موج اول مسافران به مناطق خود خواهیم بود، به رانندگان توصیه می کنیم تا ضمن استراحت کامل اقدام به بازگشت کنند و در صورت خستگی و خواب آلودگی بلافاصله در اولین توقفگاه خودرو خود را پارک و پس از استراحت، ادامه مسیر دهند.

این مسوول انتظامی همچنین به مسافران و رانندگان توصیه کرد تا سفر خود را به شب موکول نکنند و در طول سفر نیز ضمن بستن کمربندهای ایمنی خود، از بروز هرگونه حادثه احتمال پیشگیری به عمل آورند.

رییس پلیس راه استان قزوین خاطر نشان کرد: اگر حوادث منجر به تصادف برای رانندگان در طول سفر اتفاق افتاد بلافاصله نسبت به جا به جایی خودروهای خود به حاشیه راه اقدام کرده و سپس با پلیس تماس بگیرند.

کدخبر: 982699 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟