دزد تهرانی از ترس پلیس بالای درخت رفت / ماموران ساعت ها درخت را محاصره کردند!

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر اظهار داشت: روز گذشته  ماموران کلانتری مسعودیه ،  گزارشی مبنی دیده شدن سارقی در خیابان موسوی تهران دریافت کردند که قصد سرقت از منازل را داشت.

وی بیان کرد: بلافاصله ماموران پلیس،  خود را به محل گزارش شده رساندند و سریعا کل ساختمان و حوالی آن را مورد بررسی قرار دادند.

سرهنگ قاسم پور ادامه داد: ماموران اعزامی در بررسی های پلیسی،  متوجه موردی نشده و در هنگام خروج از ساختمان متوجه مخفی شدن فردی در بالای درختان شدند لذا وی را از بالای درخت به پایین آوردند.

این مقام انتظامی ابرازداشت: در بازرسی بدنی از این فرد،  چند قطعه طلا و آلات و ادوات سرقت کشف شد و متهم به سرقت از منزل اعتراف کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت:  متهم  برای  سیر روند قانونی به کلانتری منتقل  و اموال مسروقه در مسیر عودت به مالک آن قرار گرفت.

سرهنگ قاسم پور در پایان به مردم توصیه کردد: در ایام نوروز که مردم به مسافرت یا دید و بازدید اقوام می روند، حتما وسایل قیمتی از طلا و جواهرآلات را در صندوق امانت بانکها قرار دهند  و در صورت مشاهده موارد سرقت و دزدی فورا با 110 تماس بگیرند.

کدخبر: 982407 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟