دزدان طلافروشی تهرانسر نمی دانستند چهره شان لو رفته است !

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌به دنبال شکایت چند نفر از کسبه صنف طلا و جواهر فروشی در محله تهرانسر عوامل تجسس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر بلافاصله وارد عمل شده و با مراجعه به مغازه‌های مورد سرقت واقع شده تحقیقات ابتدایی خود در این زمینه را آغاز کردند.

وی افزود: با بررسی های دقیق و کارشناسی مح‌ های وقوع سرقت و بررسی فیلم های ضبط شده توسط دوربین مداربسته ، ماموران کلانتری موفق به شناسایی سارقان شده و متوجه شدند که شگرد سرقت آنان بدین طریق بوده که وارد مغازه‌های شلوغ شده و درخواست مشاهده کرده جواهرات زیادی را از فروشنده کرده‌اند و در همین حین یکی از آنان حواس فروشنده را پرت کرده و فرد دیگری اقدام به سرقت چند نمونه از جواهرات کرده است.

قاسم پور ادامه داد: ماموران کلانتری پس از شناسایی چهره هر دو سارق شروع به گشت زنی در حوالی همان مغازه‌ها وچهره زنی مقابل سایر مغازه‌های طلافروشی محدوده کرده و پس از مدتی یکی از سارقان را که قصد ورود به طلافروشی را داشت مورد شناسایی قرار دادند. در ادامه ماموران بلافاصله سارق را دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از کیف همراه وی تعدادی طلای سرقتی را کشف کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم در مقر انتظامی، گفت: متهم در همان تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی با همکاری همدستش اعتراف کرد. همدست دیگر این فرد نیز مورد شناسایی قرار گرفته و اقدامات برای دستگیری او ادامه دارد. متهم دستگیر شده نیز به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

کدخبر: 981902 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟