شگرد سیاه کنی دزدان طلا فروش در تهرانسر / مرد طلا  فروش بدجوری نقره داغ شد

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شکایت چند نفر از کسبه صنف طلا و جواهر فروشی در محله تهرانسر عوامل تجسس کلانتری 150 تهرانسر بلافاصله وارد عمل شدند و با مراجعه به مغازه های مورد سرقت واقع شده شروع به تحقیقات ابتدایی کردند.

وی افزود: با بررسی های دقیق و کارشناسی محل های  وقوع سرقت و بررسی فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مدار بسته ماموران کلانتری موفق به شناسایی سارقان شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ابراز داشت:  شگرد سرقت آنان بدین طریق بوده که وارد مغازه های شلوغ شده و درخواست مشاهده نمونه جواهرات  زیادی را از فروشنده میکرده و در همین حین یکی از آنان حواس فروشنده را پرت نموده و فرد دیگری اقدام به سرقت چند نمونه از جواهرات میکرد.

این مقام پلیس عنوان داشت: ماموران پس از شناسایی چهره هر 2 سارق  شروع به گشت زنی در حوالی همان مغازه ها وچهره زنی مقابل سایر مغازه های طلافروشی در همان محدوده نمودند و پس از مدتی یکی از سارقان را که قصد ورود  طلافروشی  را داشت شناسایی و ماموران بلافاصله سارق را دستگیر و در بررسی های بیشتر از کیف تعدادی طلاهای سرقتی کشف شد.

سرهنگ قاسم پور ابراز داشت: متهم در همان تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی  با همکاری همدستش اعتراف کرد.سرهنگ قاسم پور  با بیان اینکه دستگیری متهم متواری در دستور کار قرار دارد به به شهروندان توصیه کرد:با توجه به روزهای پایانی سال و ازدحام جمعیت در صنوف مختلف، مراقب افراد سودجو و فرصت طلب که منتظر غفلت متصدیان مغازه برای سرقت هستند، باشند و توصیه و هشدار های پلیس را جدی بگیرند.

کدخبر: 981846 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟